Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладах вищої освіти
    (2021) Коротка, Наталія Володимирівна; Підколесна, Л. А.
    Стаття присвячена дослідженню ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження полягає у тому, що для встановлення ефективних зв’язків із зарубіжними партнерами необхідні фахівці, які досконало володіють іноземною мовою як засобом усної та письмової комунікації, а ділова гра є сучасним засобом активного навчання майбутніх фахівців. Метою статті є розгляд ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Робота спирається на положення про те, що під час формування іншомовної комунікативної компетенції особливого значення набувають роль і місце ділової гри в системі методів навчання студентів закладу вищої освіти. Врахування особливостей ділової гри дозволяє виявити специфіку методу активного навчання та відобразити лінгвокультурну дійсність мови, яка вивчається.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів
    (2021) Коротка, Наталія Володимирівна
    У статті досліджено проблему синонімії в перекладі юридичних текстів англійської мови під час навчання студентів немовних вишів. Особливу увагу приділено розгляду явища синонімії у термінознавстві. Обґрунтовано ключові терміни. Проаналізовано теоретико-методологічні основи проблеми синонімії англомовної юридичної термінології. Окреслено основні методичні принципи і критерії, що здатні забезпечити ефективність навчання студентів немовних ВНЗ в аспекті правильного розуміння синонімічної правничої термінології юридичних текстів та доцільного її використання під час складання юридичної документації. Запропоновано шляхи подолання перекладацьких труднощів під час роботи над юридичними текстами у процесі навчання студентів немовних вишів.
  • Ескіз
    Документ
    Внутрішня форма фразового дієслова в осягненні англійської мови та літератури
    (2019) Науменко, Наталія Валентинівна
    Одним із найцікавіших для дослідження лексичних масивів, у котрих не просто можлива, а й обов’язкова співтворчість носіїв української та англійської мов через осягнення внутрішньої форми слів, є фразові дієслова. Тому метою цієї дослідження стало з'ясування ролі фразового дієслова – морфолого-синтаксичної конструкції, внутрішню форму якої зумовлюють значення самого дієслова та сполученого з ним прийменника (прислівника) – у творенні тропів і фігур та стильового забарвлення мови, у тому числі художнього твору. Phrasal verbs are one of the linguistic massifs to study as the main factor of mutual creativity between the speakers of Ukrainian and English languages, conditioned by comprehension of the inner form of a word or a word combination. Therefore, the purpose of this study is to elucidate a phrasal verb as the morphological and syntactic construction whose inner form is determined by the semantics of both a verb and a preposition (or an adverb) conjugated to it, in order to reveal its role in creating the tropes and figures, in the poetic work as well.