Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Інструменти формування репутації підприємства для різних стейкхолдерських аудиторій: PR, IR та GR(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаУ статті визначено, що стейкхолдерський аспект інституціональної теорії в еру економіки репутації знаходить прояв на практиці – в розвитку комунікаційних інструментів підтримання взаємодії підприємства зі стейкхолдерами, а також на рівні теоретичного осмислення і моделювання інструментів ефективної комунікації. Об’єкт дослідження: теоретичні та методологічні питання застосування інструментів комунікації зі стейкхолдерами в репутаційному менеджменті. Охарактеризовано особливості застосування основних інструментів формування репутації підприємства, а саме: PR (Public Relations), IR (Investor Relations) та GR (Government Relations) в розрізі ключових стейкхолдерських аудиторій. Завдяки проведеному дослідженню з'ясовано, що у формуванні репутації підприємства важливим є системний підхід. Принцип побудови системи репутаційного менеджменту підприємства відповідає забезпеченню довіри до нього згідно з визначеними векторами управління репутацією – щодо ключових стейкхолдерських аудиторій через канали комунікації. Комплекси інструментів комунікації та формування репутації з певними стейкхолдерськими аудиторіями як векторами в системі репутаційного менеджменту є такими: щодо стейкхолдерської групи споживачів застосовується продуктовий PR (PR-підтримка продажів, брендинг), у тому числі у формі інтегрованих маркетингових комунікацій; за напрямом роботи з так званою внутрішньою громадськістю – персоналом підприємства – внутрішній PR; щодо формування репутації власників та топ-менеджерів підприємства для зовнішньої громадськості – це персональний PR «перших осіб підприємства»; задля покращення/оптимізації відносин із владою – GR (Government Relations); за вектором вибудовування/оптимізації відносин з інвесторами – IR (Investor Relations). Ситуації, коли IR виходить на перший план у системі бізнес-комунікацій підприємницької компанії, різноманітні, і формат організації IR-роботи в кожному конкретному випадку залежить від типу підприємства. Запропоновано для розгляду найбільш розповсюджені варіанти використання IR для підвищення репутації компанії, цільові аудиторії їх IR-комунікації й інструментарій, який застосовують.Документ Поетичний універсум «Голосіївська осінь»(2012) Науменко, Наталія ВалентинівнаУ статті проаналізовано поезії збірки Максима Рильського “Голосіївська осінь” (1959) із позицій майстерності поета. Показано, що співвідношення формальних і змістових компонентів (сполучна ідея краси природи та людської душі, наскрізний віршовий розмір, мотиви синтезу мистецтв, інтертекстуальні елементи) створює завершений образ осені в кожному окремо взятому вірші, а у цілості – своєрідний поетичний універсум, у якому образ осені розмикається до міфоетернального рівня. The author of the article analyzes Maxim Ryl’s’kyi’s Holosiyivs’ka osin’ (Autumn of Holosiyiv) considering the poet’s skill. There was shown that the correlation between formal and sensual components (the connecting idea of beauty in nature and human soul, the leading verse meter, motifs of artistic synthesis, intertextual elements) creates the wholesome image of autumn for each poem, which rises up to mytho-eternal level in the entire book.