Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи до формування ефективної інноваційної політики підприємства
    (2020) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Бойко, Ірина Анатоліївна; Капля, Данило Володимирович
    Стаття присвячена дослідженню інноваційної активності вітчизняних підприємств та визначенню сучасних підходів до формування ефективної інноваційної політики суб’єктів господарювання. Обґрунтовано необхідність розробки програми стратегічної стійкості, базуючись на специфіці діяльності підприємства. Визначено, що такі програми направлені на екологізацію виробництва, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, проведення техніко-технологічних змін, впровадження заходів корпоративної соціальної відповідальності, що сприяє збільшенню кількості конкурентних переваг підприємства. Обираючи певні напрямки інноваційного розвитку та реалізовуючи інноваційні проєкти підприємство досягає певного рівня інноваційної активності. Акцентовано увагу на необхідності врахування всіх потенціалів підприємства та прогнозування змін зовнішнього середовища для вибору вірної стратегії інноваційної діяльності. Розглянуто фактори, що можуть чинити як позитивний, так і негативний вплив на реалізацію комплексної інноваційної стратегії. Реалії сьогодення, мінливість середовища господарювання, зміни в потребах споживачів, розвиток технологічного прогресу потребують швидкої адекватної реакції підприємств. Суб’єкти господарювання повинні формувати інноваційну політику з метою створення та виведення на ринок принципово нових видів продукції, покращення якості існуючих товарів та послуг, постійного вдосконалення технології виробництва задля підвищення конкурентоспроможності та забезпечення стійкого зростання. Реалізація ефективної інноваційної політики сприятиме розширенню збуту інноваційної продукції, виходу підприємств на зовнішні ринки, покращенню іміджу держави в міжнародному просторі. The article is devoted to the research of innovation activity of the domestic enterprises and definition of modern approaches to the formation of an effective innovation policy. The importance of strategic stability programs implementation is proved. It is defined that such programs cover ecologicalization of manufacture, improvement of quality and competitiveness of production, carrying out of technical and technological changes, implementation of corporate social responsibility to increase the competitive advantages of the enterprise. Selecting certain directions of innovation development and realizing innovation projects, the enterprise reaches the appropriate level of innovation activity. It is crucial to take into account all the potentials of the enterprise and forecast changes in the external environment to select the right innovation strategy. Factors that may have both positive and negative effects on the implementation of a comprehensive innovation strategy have been considered. According to the modern realities, variability of the business environment, changes in consumer needs and the development of technological progress, enterprises must quickly react to the situation. Business entities must form an innovation policy in order to create and launch fundamentally new products, improve the quality of existing goods and services to increase competitiveness and ensure sustainable growth. The implementation of an effective innovation policy will contribute to the possibility of domestic enterprises to expand sales of innovation products, enter foreign markets, improve the image of the state in the international community.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна активність підприємств молочної галузі України
    (2021) Федулова, Ірина Валентинівна; Васютинська, Юлія Олегівна
    Досліджено основні тенденції та перспективи розвитку молочного ринку в Україні. Встановлено, що ключові конкурентні переваги виробників молочної продукції, отримані завдяки інноваційному розвитку, дають змогу ефективно превалювати в конкурентній боротьбі. Доведено, що продуктові інновації на підприємствах галузі переважають над процесовими, серед яких, своєю чегою, переважають впровадження енергомістких та маловідходних технологій, технологій низькотемпературної обробки з метою збереження корисних властивостей молока, нанотехнологій та технології подовження строку зберігання.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення маркетингової інноваційної активності підприємства
    (2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Стельмах, Валентина Миколаївна
    Стаття присвячена розгляду маркетингової складової інноваційної активності підприємства. Доводиться необхідність симбіозу маркетингу та інновацій задля спрямовування їхнього потенціалу на створення умов щодо найбільшого урахування та задоволення потреб споживачів, компаній та суспільства. Розглядається тлумачення терміну «інноваційна діяльність». Дається авторське визначення поняття «маркетингова інноваційна діяльність». Описуються види маркетингової інноваційної діяльності. Наводяться приклади, які свідчать про дієвість заходів щодо маркетингової інноваційної діяльності. Пропонуються методичні рекомендації до визначення маркетингової інноваційної діяльності підприємства. Доведено зв'язок між поняттями «інноваційна діяльність» та «інноваційна активність». З урахуванням маркетингових підходів дається визначення маркетингової інноваційної активності підприємства. Наводиться огляд підходів до оцінювання інноваційної активності підприємства та можливість їх використання задля визначення маркетингової інноваційної активності. Пропонуються показники, які можуть слугувати для оцінки маркетингової інноваційної активності компанії. The article is intended to consider the marketing component of the innovative activation of the enterprise. There is a need for symbiosis of marketing and innovation to guide their potential in creating the conditions for the highest consideration and satisfaction of the needs of consumers, companies and society. An interpretation of the term "innovative activity" is considered. Author's definition of "marketing innovative activity" is given. Types of marketing innovation activities: introduction of goods that are new to the enterprise or have market novelty; the introduction of packaging, which has changed the design nature; use of non-traditional methods of sales promotion; application of new research methods; introduction of new marketing strategies (price, commodity, marketing, communication); use of new types of advertising; use of new methods of promotion of goods and services; taking into account marketing trends (healthy lifestyle, consumption of environmental goods, protection of natural resources). Examples are provided that demonstrate the effectiveness of the activities related to the marketing innovative activity of the enterprise. Methodical recommendations for the definition of marketing innovative activity of the enterprise are offered. The connection between the concepts "innovative activity" and "innovation activation" is proved. Taking into account marketing approaches the definition of marketing innovative activation of the enterprise is defined. An overview of the approaches to assessing the innovative activation of the enterprise and the possibility of their use to determine the marketing innovation activation. The indexes that can serve to assess the marketing innovation of the company are presented. They can be specific gravity: the number of new types of products for the enterprise in the total number of types of products by the company; number of new types of products of market novelty in the total number of types of products per enterprise; volumes of production of new types of products for the enterprise in the total volume of sales; volumes of production of new types of products of market novelty in the total volume of sales; costs of marketing innovations in total costs; income (sales revenue) of a product that is new to the enterprise or has a market novelty in its overall revenue, as well as the profitability of a product that is new to the enterprise or has a market novelty.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние иностранных инвестиций на развитие инновационной деятельности Украины
    (2013) Дука, Анастасия Петровна
    Оценено влияние иностранных инвестиций на активизацию инновационной деятельности за период 2001-2011 гг. путем построения эконометрической модели. Выделены основные проблемы и определены возможности активизации иностранного инвестирования инновационной деятельности в экономике Украины. There are estimated the foreign investment impact on the innovative development for the period 2001-2011 years on the basis of econometric modeling. The main problems of foreign investment activation and identify opportunities to strengthen into the in the Ukraine economy.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний потенціал промислових підприємств
    (2007) Рябенко, Володимир Володимирович
    Розкрито сутність інноваційного потенціалу підприємства. Досліджено структуру інноваційного потенціалу підприємств. Визначено особливості формування інноваційного потенціалу промислових підприємств. The essence of the innovation potential of the enterprise. Investigated the structure of the innovation potential of the enterprises. The features of formation of the innovative potential of industrial enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями інноваційного розвитку аграрного сектора
    (2012) Федулова, Ірина Валентинівна
    В статті досліджується сучасний стан та основні тенденції інноваційної активності підприємств агропромислового комплексу, стан інноваційних впроваджень і обсягів інноваційної продукції, що впроваджується. This paper examines the current situation and main trends of innovative activity of agricultural enterprises, state and innovative implementations of innovative products being introduced.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження інноваційної активності промислового підприємства
    (2011) Федулова, Ірина Валентинівна
    В статті розглядається зміст інноваційної активності і проблеми дослідження рівня інноваційної активності промислових підприємств. This article describes the contents of the innovation activity and problems of research-level innovative activity of industrial enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Стан інноваційної діяльності підприємств хлібопекарної промисловості
    (2010) Мостенська, Тетяна Леонідівна; Федулова, Ірина Валентинівна; Череда, Володимир Вікторович
    В статті досліджується сучасний стан та основні тенденції інноваційної активності підприємств хлібопекарної промисловості за видами економічної діяльності, інноваційних впроваджень і інноваційної продукції, що впроваджується. This paper examines the current situation and main trends of innovative activity of the baking industry by sector, innovative implementations and innovative products being introduced.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка інноваційної активності підприємств галузі виробництва хліба та хлібобулочних виробів
    (2009) Федулова, Ірина Валентинівна
    Дослідження результатів інноваційного розвитку промисловості і порівняння її із іншими галузями допоможе визначити основні направлення розвитку української промисловості, на яких потрібно зосередити свої зусилля сьогодні, щоб отримати бажаний результат завтра.Исследование результатов инновационного развития промышленности и сравнение ее с другими отраслями поможет определить основные направления развития украинской промышленности, на которых нужно сосредоточить свои усилия сегодня, чтобы получить желаемый результат завтра.Study the results of the development industry and its comparison with other sectors will help to determine the main directions of development of Ukrainian industry on which to concentrate their efforts today to get the desired result tomorrow.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування напрямків інноваційного розвитку промислового підприємства
    (2008) Федулова, Ірина Валентинівна
    В статті формулюються основні положення методики вибору направлень інноваційного розвитку підприємств на основі законів синергетичного еволюційного розвитку за допомогою оцінок інноваційного клімату, інноваційного потенціалу і їх співвідношень, які утворюють інноваційний адаптаційний потенціал підприємства. The substantive provisions of method of choice of directions of innovative development of enterprises on the basis of laws of evolutional development by estimations of innovative climate are formulated in the article, innovative potential, their correlations which form innovative adaptation potential of enterprise.