Статті

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інтернет-маркетингу в сучасних умовах
    (2019) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна; Келеп, Юлія Романівна
    У роботі досліджено сучасні особливості інтернет-маркетингу в Україні. Проведено аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу, що наразі є найбільш популярними в соціальних мережах для просування споживчих товарів та послуг. Встановлено, що основними перевагами інтернет-маркетингу є таргетування, інтерактивність та автоматизація процесу обслуговування потенційних клієнтів. Під час дослідження було проаналізовано принципи та способи застосування таких основних інструментів інтернет-маркетингу, як веб-аналітика; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); контент-маркетинг; контекстна реклама. У результаті проведеного дослідження визначено, що контекстна реклама поділяється на пошукову та тематичну. При цьому, пошукова реклама відповідає пошуковому запиту і показується на сторінці видачі результатів, а тематична реклама розміщується на сайтах із схожою тематикою, що входять в рекламну мережу пошукової системи. The paper explores the modern features of Internet marketing in Ukraine. The analysis of the main tools of Internet marketing, which are currently the most popular on social networks for the promotion of consumer goods and services. The main advantages of internet marketing are targeting, interactivity and automation of the process of potential customers serving. The paper analyzes the principles and methods of using such basic internet marketing tools as web analytics; SEO (search engine optimization); SMM (social media marketing); content marketing; contextual advertising. The contextual advertising is divided into search and content. In this case, search advertising responds to the search query and is displayed on the results page, and content ads are placed on sites with similar topics included in the search network.
  • Ескіз
    Документ
    Methodical approach to evaluation of commodities’ advancement efficiency using online-instruments
    (2020) Kapinus, Larisa; Rozumey, Svitlana; Skryhun, Natalya; Semenenko, Katerina
    This article summarizes arguments and counter-argument within the limits of scienti¿c discussion through the question of efficiency of the use of onlineinstruments of commodities advancement to the market. Primary purpose of undertaken research was the development of the methodical approach to the efficiency evaluation of commodities advancement with the use of onlineinstruments and research of practical aspects of application of online-instruments of new commodity advancement to the market.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку
    (2019) Капінус, Лариса Василівна; Бикова, Вероніка Олександрівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Статтю присвячено дослідженю маркетингових комунікацій підприємства на онлайн-ринку. Вивчено сутність онлайн-комунікацій, виявлено підходи до класифікації маркетингових комунікацій та наведено головні ознаки інструментів маркетингових комунікацій з метою розвитку теоретичних аспектів маркетингової науки. Розглянуто методи аналізу ефективності комунікацій підприємства на онлайн-ринку: дослідження фокус-групи у форматі онлайн-опитування та контент-аналіз комунікаційних веб-ресурсів, в тому числі сторінок в соціальних мережах. Описані основні вимоги до проведення онлайн-опистування в фокус групах та можливості підприємства щодо покращення своєї бізнес-діяльності в онлайн-середовищі. Наведено основні складові контент-аналітичного дослідження: спостереження, структурування, формалізація, реферування, аналіз. Представлені емпіричні дослідження щодо ефективності використання комунікаційних інструментів підприємством на онлайн-ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інструментів інтернет-маркетингу в ресторанному бізнесі
    (2019) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Скулімовська, Тетяна Сергіївна
    В статті розглянуто теоретичні та практичні основи використання інструментів інтернет-маркетингу в процесі ведення ресторанного бізнесу, досліджено їхню структуру. Відповідно розроблено і запропоновано конкретні маркетингові заходи покращення роботи ресторанного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Вірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийоми
    (2019) Скригун, Наталія Петрівна; Метейко, Віталіна Олексіївна
    Поки одні рекламодавці закладають в маркетингові бюджети мільйони гривень, інші успішно ведуть рекламні кампанії з мінімальними втратами часу і грошей. Причина їхнього успіху полягає в тому, що вони зуміли створити унікальний рекламний продукт, який настільки припав до душі користувачам соціальних мереж, що ті самі поширюють його в інтернеті. Ця техніка поширення реклами отримала назву вірусний маркетинг.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
    (2019) Семененко, Катерина Юріївна; Юрченко, Вероніка Ігорівна; Скригун, Наталія Петрівна
    В роботі було проаналізовано популярність соціальних мереж серед українських користувачів. Досліджено інструменти, за допомогою яких здійснюється підприємницька діяльність в соціальних мережах та за допомогою яких маркетологи просувають і продають товари та послуги в найпопулярніших соціальних мережах в Україні Facebook та Instagram. Проаналізовано сильні та слабкі сторони маркетингу в соціальних мережах. Виявлено, що основними критеріями успішної бізнес-діяльності в мережі є візуальний стиль та вдале просування. Уточнено дієві інструменти просування в соціальних мережах, серед яких виокремлено: платну рекламу, орієнтовану на конкретну цільову аудиторію (таргетингова реклама), роботу з лідерами думок та інструменти «массфоловінгу» та «масслайкінгу». The article analyzes the popularity of social networks among Ukrainian users. The tools by which entrepreneurship in social networks is carried out and through which marketers promote and sell goods and services in the most popular social networks in Ukraine, Facebook and Instagram are explored. Also, It was analyzed the strengths and weaknesses of marketing in social networks. It was found that the main criteria for successful online business activity are visual style and successful promotion. For successful promotion, marketers use such basic tools as: target advertisement, work with opinion leaders and tools for "massfollowing" and "massliking".