Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладах вищої освіти(2021) Коротка, Наталія Володимирівна; Підколесна, Л. А.Стаття присвячена дослідженню ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Актуальність дослідження полягає у тому, що для встановлення ефективних зв’язків із зарубіжними партнерами необхідні фахівці, які досконало володіють іноземною мовою як засобом усної та письмової комунікації, а ділова гра є сучасним засобом активного навчання майбутніх фахівців. Метою статті є розгляд ділової гри як методу активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. Робота спирається на положення про те, що під час формування іншомовної комунікативної компетенції особливого значення набувають роль і місце ділової гри в системі методів навчання студентів закладу вищої освіти. Врахування особливостей ділової гри дозволяє виявити специфіку методу активного навчання та відобразити лінгвокультурну дійсність мови, яка вивчається.Документ Упровадження інноваційних технологій навчання та методів викладання із врахуванням передового національного та європейського досвіду(2020) Шатковська, Галина Іванівна; Літвинчук (Воронцова), Світлана ІванівнаСучасне надання високоякісної освіти не можливе без впровадження інноваційних технологій, оскільки саме вони роблять навчання ефективнішим. Удосконалити освітню діяльність можна шляхом застосування внутрішньопредметних, методичних, адміністративних, ідеологічних інновацій. Важливим елементом навчального процесу є застосування викладачами на різних видах занять відео аудіоматеріалів, демонстрацій та презентацій. При поясненні матеріалу варто використовувати комп’ютерні моделі процесів і явищ, віртуальні лабораторні роботи. Враховуючи європейський досвід, необхідно поділяти здобувачів на дискусійні групи/бригади для їх роботи з виконанням окремих завдань, спрямованих на майбутню професійну діяльність. Наприклад, таким завданням може стати підготовка реферату з презентацією з подальшим виступом на практичних/семінарських заняттях. Також важливим елементом освіти є необхідність самоперевірки здобувачами засвоєння отриманих знань через виконання завдань/тестів. Особливо ефективним є використання електронних підручників. Застосування інноваційних технологій дозволить у здобувачів розвивати якості, що станутьу нагоді в їх майбутньому професійному житті, забезпечить якісне засвоєння знань, сприятиме розвитку їх інтелектуальної діяльності, формуванню вмінь та навичок критичного осмислення професійної проблеми, а також здатності самостійно опрацьовувати інформацію.Документ Teaching English Through Communicative Approach(2016) Kokhan, Olena M.As English is becoming a global language, good command of English is considered essential for personal andprofessional development of a person. Аny language plays an important role in the mental,emotional and social development of a person. Communication is one of the most important skills in learning English.It’s exchanging opinions, information, notions of social, cultural and political aspects of everyday life.Документ Language and learning(2012) Vlasenko, Ludmila; Sulima, IrinaIt is overviewed the main ways of learning foreign languages, and given their characteristics. It is described the technologies of learning foreign languages, their particularities during the process of foreign language studying.Документ Second language: learning and teaching(2012) Vlasenko, Ludmila; Trygub, InnaIt is overviewed the main ways of learning foreign languages, and given their characteristics. It is described the technologies of learning foreign languages, their particularities during the process of foreign language studying.Документ Ways of thinking about effective teaching(2011) Vlasenko, Ludmila; Sulima, IrinaIt is overviewed the main ways of learning foreign languages, and given their characteristics. It is described the technologies of learning foreign languages, their particularities during the process of foreign language studying.Документ Використання мобільних телефонів у процесі навчвння іноземним мовам у ВНЗ(2012) Ткаченко, Наталія ДмитрівнаСтаття присвячена використанню іноваційних засобів навчання - мобільних телефонів у вивченні іноземних мов у вищій школі.У статті порівнюються можливості комп’ютера та мобільного телефона як засобів навчання; визначється коло методичних проблем, які можуть бути вирішені за допомогою мобільних телефонів у вивченні іноземних мов.Документ Фракційний склад та біологічна цінність білків цукрових буряків(2000) Сімахіна, Галина Олександрівна; Фролова, Наталія Епінетівна; Чернишова, О. М.Білки цукрових буряків відзначаються високою біологічною цінністю, зумовленою переважаючим вмістом водо- та солерозчинної фракцій, які характеризуються найкращою збалансованістю за амінокислотним складом та перетравлюються в організмі людини протеолітичними ферментами з мінімальними витратами енергії. Одним із засобів підвищення біологічної цінності біокомпонентів цукрових буряків є їх перероблення при температурах, нижчих нуля. Proteins sugar beets are characterized by high biological value derived from the predominant content of water and solerozchynnoyi factions that characterized the best balance for amino acid composition and digested in the human proteolytic enzymes with minimal energy. One way to increase the biological value of bio-components have their sugar beet processing at temperatures below zero.Документ Нові підходи до оцінки вітамінної активності плодоовочевої сировини(2009) Сімахіна, Галина Олександрівна; Корихалова, Олена МихайлівнаЗ’ясовано основні характеристики плодів та овочів і вимоги, що ставляться до них як сировини для отримання свіжозамороженої продукції. Обґрунтовано визначення як одного із основних показників біологічної цінності рослинних матеріалів вмісту в них антиаліментарних компонентів, передусім антивітамінних ферментів. Наведено експериментальні дані вмісту основних біокомпонентів у плодоовочевій сировині, а також концентрації аскорбатоксидази. t is shown the main characteristics of fruits and vegetables and requirements refer to them as raw material for fresh frozen products. Grounded identified as one of the main indicators of biological value of plant material content of antyalimentarnyh components, especially antyvitaminnyh enzymes. The experimental data content of basic bio-components in the fruit and vegetable raw materials, as well as the concentration askorbatoksydazy.