Статті
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7522
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів(2021) Коротка, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню особливостей формування у студентів немовних вузів «понятійного мислення» за допомогою читання фахових текстів. Навчання студентів немовного вузу професійно-орієнтованого читання є актуальним завданням. У статті обґрунтовується доцільність використання в теорії та практиці професійної освіти терміну «понятійного мислення», описуються можливості розвитку цього виду мислення за допомогою читання фахових текстів у студентів немовних вузів. Визначається, що у процесі навчання іноземної мови у студентів немовних вузів необхідно розвивати вміння професійно-орієнтованого читання. Однією з умов успішного засвоєння навчальної дисципліни й розуміння змістовного аспекту своєї майбутньої професійної діяльності є рівень розвитку у студентів понятійного мислення. У статті робиться акцент на тому, що чим вище рівень розвитку понятійного мислення, тим вище його вплив на функціонування індивідуального інтелекту особистості. Розглянуто велику кількість психолого-педагогічних досліджень, теорій і методик розвитку понятійного мислення: теоретично обґрунтовані способи навчання, теорія поетапного формування розумових дій, «збагачувальна модель» навчання, технологія оптимізації навчання і розвитку школярів, концептуалізація в формуванні індивідуальної понятійної системи людини. Формування «понятійного мислення» відбувається шляхом «сприйняття ‒ представлення поняття» і має наступну послідовність: знайомство з предметами і явищами (сприйняття), усвідомлене вибудовування нових значень. Стаття є аналізом розвитку навичок читання професійно-орієнтованих текстів у немовних ВНЗ. Особливу увагу приділяється вдосконаленню навичок читання як комунікативної компетенції і цілеспрямованого формування висококваліфікованого фахівця, який вміє працювати зі спеціалізованою літературою у своїй професійній діяльності, а отже, має сформоване «понятійне мислення». Доведено, що володіння професійно-орієнтованим читанням, з одного боку, сприяє вдосконаленню комунікативної компетенції, а з іншого ‒ дозволяє задовольнити професійні потреби фахівців завдяки сформованості понятійного мислення за допомогою читання фахових текстів.Документ До питання підготовки студентів та здобувачів наукового ступеню до міжнародного іспиту та ЗНО з англійської мови(2019) Форостюк, Інна Вадимівна; Шерстюк, Надія ВолодимирівнаСтаття висвітлює актуальне питання необхідності складання міжнародних іспитів для підтвердження рівня знання англійської мови майбутніми науковцями. Розглядаються також методичні аспекти підготовки на прикладі частини «Читання та використання мови», як такої, що є вагомою та може бути найбільш складною при здачі Кембриджського іспиту В2 First, і в той же час є основою для більшості завдань у тестах ЗНО для вступу до магістратури. У статті подаються теоретичні та практичні рекомендації, що враховують міжнародний досвід.Документ Формування рецептивних граматичних навичок читання на заняттях з іноземної мови(2014) Кохан, Олена Миколаївна; Михайлова, Неля ОлексіївнаУ статті аналізуються головні аспекти у формуванні рецептивних граматичних навичок читання на уроках іноземної мови. Визначено основні проблеми в оволодінні граматичним матеріалом та шляхи їх подолання. Виокремлено етапи та методи формування рецептивної граматичної навички, яка є передумовою розуміння мови інших людей в усній та письмовій формі. In the article It has been analyzed the main aspects of the formation of receptive grammar skills at the lessons of foreign languages. It has been determined the problems in mastering grammar material and the ways of their solving. It has been identified the stages and methods of the formation of receptive grammar skill which is the precondition of understanding the language of other people in the oral and written forms.Документ Провідні фактори, що впливають на формування мовленнєвої компетентності в читанні(2008) Власенко, Людмила ВасилівнаУ статті розглядається проблема формування і розвитку техніки читання. Розглянуті деякі уміння та навички, які впливають на техніку читання. Серед найбільш поширених навичок виділяють наступні: лексичні, граматичні, фонологічні та інші. The problem of forming and development of technique of reading is examined in the article. Some abilities and skills that influence on the technique of reading are considered. Among the most widespread skills are the following distinguished: lexical, grammatical, phonological and other.Документ Формування граматичних навичок при навчанні читанню іноземною мовою(2013) Власенко, Людмила Василівна; Мірочник, Віра ВадимівнаУ статті аналізуються головні аспекти у формуванні рецептивних граматичних навичок читаннях на уроках іноземної мови. Визначено основні проблеми в оволодінні граматичним матеріалом та шляхи їх подолання. Виокремлено етапи та методи формування рецептивної граматичної навички, яка є передумовою розуміння мови інших людей в усній та письмовій формі. In the article the main aspects of the formation of receptive grammar skills at the lessons of foreign languageshave been analyzed. It has been determined the problems in mastering grammar material and the ways of their solving. It has been identified the stages and methods of the formation of receptive grammar skillwhich is the precondition of understanding thelanguage of other people in the oral and written forms.Документ Розвиток техніки читання як засіб засвоєння мовного матеріалу(2009) Власенко, Людмила Василівна; Мірочник, Віра ВадимівнаУ статті розглядається проблема формування і розвитку техніки читання. Розглянуті деякі уміння та навички, які впливають на техніку читання. Серед найбільш поширених навичок виділяють наступні: лексичні, граматичні, фонологічні та інші. The problem of forming and development of technique of reading is examined in the article. Some abilities and skills that influence on the technique of reading are considered. Among the most widespread skills are the following distinguished: lexical, grammatical, phonological and other.