Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Hotel and restaurant business
    (2018) Tsypanova, Nataliia
    Готель і ресторан - дві сфери, що перетинаються. Як і будь-який інший бізнес, ресторан і готель вимагають складання бізнес-плану, менеджменту, маркетингових досліджень і розробки власної стратегії. Hotel and restaurants are two linking spheres. Like any other business, a restaurant and hotel require drawing up a business plan, management, marketing research and developing its own strategy.
  • Ескіз
    Документ
    Modern environmental situation and environmental measures
    (2018) Tsypanova, Nataliia
    Основний акцент охорони природи робиться на підтримці оснних екологічних процесів та екосистеми в стані рівноваги, включаючи збереження природного світу та його біорізноманіття, природних ландшафтів, екосистем та інших природних комплексів. Другий акцент робиться на збереженні природних ресурсів та енергозбереженні, які вважаються важливими для захисту природного світу. The main emphasis of nature conservation is on maintenance of the basic ecological processes and ecosystems in an equilibrium state, including preservation of the natural world and its biodiversity, natural landscapes, ecosystems and other natural complexes. The second emphasis is on conservation of natural resources and energy conservation, which are considered as important for the protection of the natural world.
  • Ескіз
    Документ
    Unsuccessful naming of food products
    (2018) Kalnenko, Iryna; Tsypanova, Nataliia
    Діяльність будь-якої компанії або бренду починається з назви. Тільки підприємець може створити ім'я, яке буде запам'ятовуватися, буде лаконічним і асоціюватиметься з певним товаром або послугою. Саме цей процес і називається неймінгом. Для створення стратегії просування бренду необхідно враховувати всі особливості компанії: стиль, імідж, політику. The activity of any company or brand is beginning from the name. Only ones the entrepreneur can create the name, which will be memorable, be laconic and will be associated with some goods or services. Exactly this process is called naming. You must take into consideration all features of the company: the style, image, police etc. for creating the strategy of promotion of the brand.
  • Ескіз
    Документ
    The system of motivation at the enterprise - subject of foreign economic activity
    (2018) Chumak, Viktoriia; Tsypanova, Nataliia
    Мотивація - це сукупність об'єктивних і суб'єктивних факторів які змушують особу поводитися доцільно або належним чином. Основний зміст мотивації включає три ключові поняття: зусилля, організаційні завдання та індивідуальну потребу. Motivation is a combination of objective and subjective factors that cause an individual to behave expediently or in an appropriate manner. The main content of the motivation involves three key concepts: efforts, organizational tasks and individual need.
  • Ескіз
    Документ
    Economics and Management
    (2023) Tataryn, Ivanna; Tsypanova, Nataliia
    Якби не було менеджменту, не було б економічного зростання. Тобто менеджмент керує процесом організації бізнесу, який, відповідно, забезпечує прибуток і внесок в економіку держави. Економіка та менеджмент тісно пов’язані між собою і дуже важливі в кожній країні. Також економікою можуть займатися лише уважні та стресостійкі люди, які добре вміють вести облік на роботі. If there was no management, there would be no economic growth. That is, management manages the process of business organization, which, accordingly, provides profit and contribution to the state economy. Economics and management are closely related and are very important in every country. Also, only attentive and stress-resistant people who are good at keeping accounts at work can deal with the economy.
  • Ескіз
    Документ
    Nowadays Advertising
    (2018) Sokolov, Maksym; Tsypanova, Nataliia
    Сьогодні реклама в Інтернеті є одним із найпотужніших інструментів для залучення потенційних клієнтів. Навряд чи будь-яка поважаюча себе компанія сьогодні може уявити себе без нього. Крім того, цей потужний інструмент дозволяє малим, новим організаціям конкурувати з великими, величезними та впливовими на ринку. Інтернет є явним лідером у сучасному світі реклами, аудиторія якого неймовірно зростає і зростає. Nowadays Internet advertising is one of the most powerful tools for attracting potential customers. Barely can any self-respecting company imagine themselves without it today. Moreover, this powerful tool allows small, new organizations to compete with the major, huge and influential ones on the market. The Internet is a clear leader in the nowadays advertising world, which audience is incredibly growing and growing.