Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Information technology in the hotel and restaurant business(2021) Stukalska (Ivanova), NataliiaУ роботі розглядається питання використання автоматизованих систем в закладах ресторанного господарства. Автоматизація закладу ресторанного господарства дозволяє оптимізувати робочий процес, забезпечити порядок на складі. Автоматизація закладу ресторанного господарства – необхідне рішення для того, щоб обігнати конкурентів і зробити свій заклад кращим. The work examines the issue of using automated systems in restaurants. Automation of the restaurant business allows you to optimize the work process and ensure order in the warehouse. Restaurant automation is a necessary solution in order to overtake competitors and make your establishment better.Документ Innovative technology perspectives in the hotel industry in Ukraine(2022) Skybina, Oleksandra; Rudnytska, KaterynaThe introduction of innovative technologies of the world's leading hotel companies and necessity of their implementation to hotels in Ukraine to maintain competitiveness and effective development, as well as to attract foreign tourists.Документ Барна індустрія в умовах пандемії(2021) Устінова, Катерина Романівна; Пушка, Ольга СергіївнаУ статті описано напрямки розвитку барної індустрії в умовах пандемії. The article describes the directions of development of the bar industry in a pandemic.Документ Сучасні підходи до управління якістю служб обслуговування закладів готельного господарства(2021) Ущаповський, Артем ОлеговичВ роботі наведено рекомендації щодо управління якістю служби обслуговування закладів готельного господарства.Дані заходи, за умови їх відповідного виконання, забезпечать готелі конкурентну перевагу, що, у свою чергу відіб'ється на результатах фінансово-господарської діяльності та збільшенню показників прибутковості на вкладений капітал. The paper provides recommendations for quality management of hotel services. These measures, subject to their proper implementation, will provide hotels with a competitive advantage, which, in turn, will affect the results of financial and economic activities and increase the return on investment.Документ Шляхи покращення надання побутових послуг в готелях ділового призначення(2021) Ущаповський, Артем ОлеговичВ роботі використані результати досліджень вітчизняних та закордонних фахівців індустрії гостинності. Для підтримання конкурентоздатності на сучасному вітчизняному ринку готельних господарств є необхідність впроваджувати в готелях новітні послуги, де обслуговування частково автоматизоване з використанням інформаційних систем і технологій. Правильна організація процесу впровадження і надання побутових послуг в готелях ділового призначення зумовлює можливість розширення переліку пропозицій для гостей готелю і залучення нового сегменту споживачів. The results of researches of domestic and foreign experts of the hospitality industry are used in the work. To maintain competitiveness in the modern domestic hotel market, it is necessary to introduce the latest services in hotels, where service is partially automated using information systems and technologies. Proper organization of the process of implementation and provision of consumer services in business hotels makes it possible to expand the list offers for hotel guests and attracting a new segment of consumers.Документ Організація та обслуговування відвідувачів у закладах ресторанного господарства в умовах карантину(2020) Ущаповський, Артем Олегович; Комарницький, Роман ВікторовичВ роботі наведено рекомендаційні заходи щодо організації та обслуговування гостей для закладів ресторанного господарства в умовах карантину ( нові маркетингові засоби з утримання відвідувачів, якість обслуговування, професіоналізм персоналу та ін.). The paper presents recommended measures for the organization and service of guests for restaurants in quarantine (new marketing tools to retain visitors, quality of service, professionalism of staff, etc.).Документ Фактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарства(2020) Дочинець, Інга ВікторівнаОбґрунтовано стандарти обслуговування підприємств РГ і доведення їх до персоналу, у вигляді рекомендацій, які вказують, як діяти в тих чи інших випадках Substantiated the standards of service of WG enterprises and bringing them to the staff, in the form of recommendations that indicate how to act in certain casesДокумент Гірськолижний тренажер-імітатор, як інноваційний напрямок діяльності гірськолижних готелів(2016) Гаєвська, Інна Расихівна; Коваль, Ольга АндріївнаРозглянута сучасна тенденція застосування сучасних тренажерів-імітаторів гірськолижних спусків, наведені їх хaрактеристики, пропозиція використання для готелів. The modern tendency of application of modern simulation simulators of ski slopes, their characteristics, the offer of use for hotels.Документ Hotel’s location and It’s Role for Running a Business(2017) Starkova, OlesiaДокумент Oenotourisme dans le monde(2016) Yakymenko, Olena; Lutsenko, Maria