Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Re-branding as the need for business success
    (2014) Kostyuchenko, Nadiya
    Rebranding is the process by which a product or service developed with one brand, company or product line affiliation is marketed or distributed with a different identity. This may involve radical changes to the brand's logo, brand name, image, marketing strategy, and advertising themes. These changes are typically aimed at the repositioning of the brand/company, usually in an attempt to distance itself from certain negative connotations of the previous branding, or to move the brand up market. Re-branding can be applied to new products, mature products, or even products still in development.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні принципи ребредингу готельно-ресторанного господарства
    (2012) Даниленко, Т. М.; Іщенко, Тетяна Іванівна; Доценко, Віктор Федорович; Гавриш, Андрій Володимирович
    Розкрита сутність ребредингу та принципи впровадження його в ресторанний та готельний бізнес. The essence of the re-branding and the principles of its introduction in the restaurant and hotel business have been presented.