05.13.06 - Інформаційні технології

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7395

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційна технологія підтримки вивчення інженерно-технічних і технологічних дисциплін
    (2016) Бобрівник, Катерина Євгенівна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – Інформаційні технології. – Національний університет харчових технологій, Київ, 2016. Дисертація присвячена вирішенню актуальної задачі – підвищення якості вивчення інженерно-технічних і технологічних дисциплін студентами, за рахунок розроблення і застосування експертної системи підтримки процесу навчання. Розроблено інформаційну технологію підтримки вивчення навчальних, що містить взаємодію трьох модулів: модуля моделі студента, модуля моделі дисципліни і модуля тьютора. Модель предметної області дисципліни реалізовано з використанням онтологій, що базується на поняттях. Реалізовано в моделі студента оверлейну структуру знань. Зворотній зв'язок у експертній системі навчання передбачено, за рахунок таких характеристик студента: мотивації до навчання, форми сприйняття навчального матеріалу, рівня знань студента і переліку понять. Реалізовано алгоритми управління навчанням на основі продукційної моделі для підтримки вивчення інженерно-технічних і технологічних дисциплін. Розроблено програмне забезпечення для вивчення дисциплін і розраховано ефективність знань. Thesis for Ph. D. (candidate of technical sciences) degree in specialty 05.13.06 – Information Technologies. – National University of Food Technologies, Kyiv – 2016. Thesis is devoted to upgrading process of independent studies for students of technical direction due to creation of management information and supporting the studing process. Information technology of educational methods support that contains co-operation of three modules: module of student’s model, module of discipline’s model and tutor’s module is described. The model of subject branch of the discipline is realized with the use of ontology that is based on concepts. The overlain structure of knowledge is realized in the student’s model. A feed-back in the discipline educational model is envisaged due to such student’s characteristics: motivation to study, forms of educational material perception, level of student knowledge and the list of concepts. On the basis of production model for study support of technical and technological disciplines the algorithms of management studies are realized. Software for the study of disciplines and efficiency of knowledge is designed.