Магістерські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32870
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Формування та підтримання взаємодії бренду зі споживачами(2024) Юрчик, Анастасія ВолодимирівнаДокумент Управління маркетинговою товарною політикою підприємства(2024) Полушко, Антон ОлександровичДокумент Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами(2024) Навроцький, Назарій АндрійовичДокумент Технології формування та просування бренду туристичного підприємства(2024) Василенко, Максим ВіталійовичДокумент Технології формування та просування бренду туристичного підриємства(2024) Некряч, Вероніка ОлександрівнаДокумент Розроблення програми удосконалення бренду працедавця(2023) Поздняков, Андрій ВадимовичДокумент Просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу(2023) Білошицька, Тетяна СергіївнаДокумент Формування та підтримання взаємодії бренду зі споживачами(2023) Круть, Вікторія ІгорівнаДокумент Формування туристичного іміджу Полтавської області(2022) Павленко, Марина ЛеонідівнаДокумент Маркетингові стратегії розвитку суббрендів підприємства(2022) Лісовська, Інна Миколаївна