Магістерські кваліфікаційні роботи
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32870
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами(2024) Навроцький, Назарій АндрійовичДокумент Обґрунтування споживчих пріоритетів покупців товарів підприємства(2023) Куценко, Олег ІгоровичДокумент Формування лояльності споживачів до підприємства роздрібної торгівлі(2023) Мозговий, Владислав ОлександровичДокумент Визначення ставлення споживачів до продукції підприємства(2023) Скрипник, Нікіта ОлеговичДокумент Удосконалення політики просування підприємств сфери послуг(2022) Безкоровайний, Дмитро АнатолійовичДокумент Маркетингова комунікаційна онлайн-активність підприємства(2022) Колодюк, Світлана АндріївнаДокумент Оцінювання цільового ринку і споживачів продукції підприємства(2021) Шевченко, Олеся ГригорівнаДокумент Оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах невизначеності зовнішнього середовища(2021) Некрасова, Ангеліна Володимирівна