Курси та конспекти лекцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7502

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг
    (2016) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних, методичний та практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності, зокрема в індустрії гостинності та туристичній сфері. У конспекті висвітлені основні питання щодо сутнісних характеристик маркетингу та маркетингової діяльності, розроблення маркетинг-міксу, формування маркетингової інформаційної системи підприємств, здійснення сукупності операцій STP-маркетингу, а також деталізовані питання розроблення кожного елементу класичного маркетингового міксу, в тому числі із урахуванням особливостей туристичної сфери. The Lecture Course is designed for studying the theoretical, methodical and practical bases of the effective marketing activity, particularly in hospitality industry and tourism sphere. The Lecture Course discovers the main questions of essential characteristics of marketing and marketing activity, working out of marketing-mix, forming of enterprises' marketing information system, implementation of aggregate STP-marketing operations, and also details the questions of development of each element of classical marketing-mix, including taking into account the specificities of the tourism sphere.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності
    (2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій Олександрович
    Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сферах матеріального та нематеріального виробництва, в тому числі у торговельній, туристичній сфері, в індустрії гостинності, у сфері народних ремесел та промислів, в банківській сфері та у сфері агробізнесу. Lecture Course is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the fields of material and non-material production, including in trade, tourism sector, in the hospitality industry, in the crafts and trades, banking and agribusiness.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг послуг
    (2015) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
    Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг, теоретико-методичних і практичних підходів до управління маркетингом послуг, проведення маркетингових досліджень, побудови лояльних стосунків із споживачами, розроблення маркетингової товарної, цінової, комунікативної політики сфери послуг, політики розповсюдження послуги, формування ефективного матеріального середовища надання послуги та організації процесу її надання. The lecture notes is designed to study the theoretical and practical bases of effective marketing activities in the service sector, theoretical, methodological and practical approaches to marketing management services, market research, building loyal relationships with consumers, working out of product, price and communication policies in services, policies of services distribution, forming an effective material environment of services providing and organizing the process of it’s providing.
  • Ескіз
    Документ
    Основи маркетингу та економічного обґрунтування проекту
    (2014) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій Олександрович
    Конспект лекцій призначений для вивчення основ маркетингу та економічного обґрунтування проектів з метою формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі здійснення маркетингової діяльності та обґрунтування проектів, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, що дозволяють ефективно здійснювати цю діяльність на підприємстві. The lecture notes is designed to study the basis of marketing and economic justification of projects with the aim of formation of students' modern economic thinking and the system of special knowledge in the sphere of marketing activity and projects' justification, respective competence on the base of understanding of basic theoretical aspects and obtaining the necessary practical skills, which will effectively carry out these activities in the enterprise.