Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методика кількісної оцінки декларативних знань в моделі студента(2014) Бобрівник, Катерина ЄвгенівнаВ електронному засобі навчання якість управління процесом пізнання забезпечується з використанням модуля студента. Модуль студента містить дві основних компоненти: модель індивідуальних або предметно-незалежних характеристик студента і модель знань. Модель індивідуальних характеристик відображає достатньо стійкі когнітивні характеристики студента. Модель образу знань відображає знання студента дисципліни в даний момент часу. За загальноприйнятою класифікацією навчальні знання підрозділяються на декларативні і процедурні. In e-learning quality process control knowledge is provided using the module the student. Student module contains two main components: a model of individual or subject-independent performance of the student and model knowledge. The model reflects the individual characteristics rather stable cognitive characteristics of students. Model image knowledge reflects the student's knowledge of discipline at a given time. According to the conventional classification of educational knowledge divided into declarative and procedural.Документ Розробка електронного підручного для студентів-технологів(2012) Бобрівник, Катерина Євгенівна; Козинець, С. Ю.Документ Особливості розробки віртуальних лабораторних робіт для навчання студентів технологічного профілю(2011) Бобрівник, Катерина Євгенівна; Поворознюк, Назар ІвановичДокумент Розробка комплексу віртуальних лабораторних робіт для студентів технологів(2008) Поворознюк, Назар Іванович; Бобрівник, Катерина Євгенівна