Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Гештальт-маркетинг та його використання в діяльності підприємства(2017) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Соціальні мережі як ефективний засіб протистояння кризовій ситуації(2017) Білодідова, Наталія МиколаївнаДокумент Правила кольорового оформлення ефективного рекламного повідомлення на ринку пивобезалкогольних напоїв(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду(2016) Білодідова, Наталія Миколаївна; Чорноус, Людмила ВасилівнаДокумент Використання колірного тесту М. Люшера для дослідження споживачів(2017) Білодідова, Наталія Миколаївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Суть стратегії «блакитного океану»(2014) Білодідова, Наталія МиколаївнаВесь ринковий простір розділяється на 2 «океани» — «червоний» та «блакитний». The entire market space is divided into two "oceans" - "red" and "blue."Документ Виявлення ринкових можливостей ТОВ «Три ведмеді»(2015) Білодідова, Наталія Миколаївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються ринкові можливості підприємства шляхом використання матриці Ансоффа. Розробляються стратегії щодо посилення ринкових можливостей підприємства. We consider market opportunities through the use of enterprise Ansoff Matrix. Develop strategies to enhance market opportunities of the company.Документ Соціологічне опитування: “Чи знаєте Ви, хто такий Лев Троцький”(2014) Білодідова, Наталія Миколаївна; Казаков, Олександр ОлексійовичЛев Давидович Троцький дійсно є однією з найскладніших та найсуперечливіших постатей всесвітньої історії, але й не менш яскравою. Lev Davidovich Trotsky really is one of the toughest and most controversial figures in world history, but no less striking.Документ Сучасна інноваційна політика держави в Україні: проблеми та перспективи реформування(2014) Білодідова, Наталія Миколаївна; Соломка, Ольга МиколаївнаКлючовим чинником зростання економіки на шляху сталого розвитку мають стати темпи і масштаби інноваційного розвитку. Дієва інноваційна політика держави, а особливо спільні дії державного та корпоративного секторів економіки є ефективним інструментом боротьби з економічною кризою. Тому проблема активізації державної інноваційної політики як фактора підвищення конкурентоспроможності національної економіки є досить актуальною і має високу практичну значимість. Залишається дискусійним питання про пріоритетні напрямки інноваційної політики (некомерційний або державний підхід до стимулювання інноваційної активності в Україні). A key factor in the growth of the economy towards sustainable development should be the pace and scale of innovation development. Effective innovation policies, especially collective action of public and corporate sectors is an effective tool to combat the economic crisis. Therefore the problem of activation state innovation policy as a factor in improving the competitiveness of the national economy is very relevant and has high practical value. It remains controversial question of priorities of innovation policy (non-profit or public approach to stimulating innovation activity in Ukraine).