Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Лінгвокоучинг як ефективний метод викладання іноземної мови в немовному вищому навчальному закладі
    (2022) Гаркуша, Олена Олександрівна
    Статтю присвячено аналізу коучингу як сучасного підходу до навчання та викладання взагалі та лінгвокоучингу як одного з напрямів коучингового підходу зокрема. В статті розглядаються історія виникнення коучингу, принципи коучингу, аналізується сфера компетенцій викладача-коуча в порівняні зі звичайним викладачем іноземної мови, наводяться та розшифровуються його основні функції консультанта, координатора та фасилітатора. Для кращого розуміння особливостей ролі коуча в статті наводяться принципи Мілтона Еріксона, відомі як «зірка Мілтона Еріксона», які психотерапевт радить використовувати коучам для внутрішнього налаштування на процес взаємодії з клієнтом. Коучинг – це процес взаємодії викладача-коуча з його підопічним, який базується на принципах партнерства та взаємоповаги та має на меті досягнення максимальних результатів шляхом ефективного розкриття потенціалу підопічного. Коучинговий підхід передбачає рівноправні відносини викладача-коуча та студента, де відповідальність за результат однаковою мірою залежить від двох учасників. В основі коучингу закладені принципи особистісноорієнтованого навчання. Головним завданням викладача-коуча є розкрити потенціал свого підопічного, дати можливість вийти за межі його вмінь, розвити самостійність та відповідальність. Коучинг не вчить а допомагає вчитися. Раніше поняття коучинг в англійській мові частіше за все використовувалося по відношенню до спорту, про- те згодом принципи коучингового підходу знайшли своє застосування і в освітній діяльності. Лінгвокоучинг (лат. lingua – «мова», англ. coaching – «тренування, наставництво») – це передова методика викладання іноземної мови, основними завданнями якої є зробити вивчення мови водночас легким, цікавим та результативним. Сфера компетенцій викладача-коуча значно ширша ніж звичайного викладача англійської мови. Вона охо- плює однаковою мірою як інформативний та лінгвістичний рівні, так і психологічний, що позитивно впливає на вивчення мови студентами немовних спеціальностей. Таким чином, коучинговий підхід до навчання вважається адекватним способом не тільки для вивчення іноземної мови, а й для подолання психологічного бар’єру під час навчання студентами немовних вищих навчальних закладів. The article is devoted to the analysis of coaching as a modern approach to teaching and learning in general and language coaching as one of the areas of coaching approach in particular. The article considers the history of coaching, the principles of coaching, analyzes the scope of competencies of the teacher-coach in comparison with the usual teacher of a foreign language, describes its main functions of consultant, coordinator and facilitator. To understand better the role of the coach, the article presents the principles of Milton Erickson, known as the «Milton Erickson’s star», which the psychotherapist advises coaches to use to adjust internally to the process of interaction with the client. Coaching is a process of interaction between a teacher-coach and his client, which is based on the principles of partnership and mutual respect and aims to achieve maximum results by effectively unlocking the potential of the client. The coaching approach assumes equal relations between teacher-coach and student, where the responsibility for the result depends equally on the two participants. Coaching is based on the principles of personality-oriented learning. The main task of a teacher-coach is to reveal the potential of his client, to give him the opportunity to go beyond his skills, to develop independence and responsibility. Coaching does not teach but helps to learn. Previously, the concept of coaching in English was used in relation to sports, but later the principles of the coaching approach found application in educational activities. Linguo-coaching (Latin lingua – «language» English coaching – «training, mentoring») – is an advanced method of teaching a foreign language which main objectives are to make language learning at the same time easy, interesting and effective. The scope of competences of a teacher-coach is much wider than the scope of competences of an ordinary English teacher. It covers informative, linguistic, and psychological levels that has a positive effect on the learning of foreign language by students of non-linguistic specialties. Thus, the coaching approach to learning is considered an adequate way not only to learn a foreign language, but also to overcome the psychological barrier when students study at the non-linguistic higher educational establishment.
  • Ескіз
    Документ
    Передумови становлення та перспективи розвитку дистанційного навчання іноземній мові в НУХТ
    (2019) Гаркуша, Олена Олександрівна
    На сьогоднішній день в світі активно відбувається процес реорганізації вже існуючої моделі освіти, проте для досягнення вищого рівня, державі необхідні принципово нові підходи та методи до вивчення матеріалу дисциплін вузького профілю, зокрема дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням», яка викладається в НУХТ. Нині високої популярності набуває система дистанційної освіти. Досягнутий за останні роки прогрес у впровадженні інформаційних технологій та комп’ютерних засобів у процес навчання й відсутність праць про передумови та перспективи дистанційного навчання англійській мові студентів НУХТ зумовили необхідність проведення дослідження в цій галузі. Nowadays the reorganization process of the existing model of education takes place. To reach the higher level the state needs completely new approaches and methods for studying of subjects such as Foreign language for professional aims. This subject is taught in NUFT. Currently the system of distance education is becoming more popular. The progress achieved during recent some years and the implementation of information and computer technologies in the educational process, the lack of scientific papers about the prerequisites and possible prospects of distance learning of the English language by the students of NUFT have led to the necessity for the research in this area.