Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи впровадження технології «Chatbot» в закладах готельного господарства(2018) Василець, Себаст'єн Юрійович; Медвідь, Ірина Миколаївна; Доценко, Віктор ФедоровичПерспективним напрямком покращення ефективності діяльності служби прийому та розміщення готельного підприємства є автоматизація процесів комунікації відвідувачів з персоналом за допомогою використання цифрових технологій. Розглянуто доцільність впровадження технології chatbot в закладах гостинності, що дозволить значно підвищити швидкість обслуговування постояльців готелю. The promising direction of improvement of the efficiency of the hotel reception and accommodation service is the automation of communication processes between visitors and staff through the use of digital technologies. Considered the feasibility of introducing chatbot technology in hospitality facilities, which will significantly increase the speed of hotel guests.