Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові інструменти покращення ставлення споживачів до продукції підприємства
    (2022) Духновська, Марія Михайлівна; Розумей, Світлана Борисівна
    Маркетингові дослідження дозволяють визначити ставлення споживачів до товарів підприємства та дають підставу для розробки маркетингових стратегій управління поведінкою споживачів. Підприємства намагаються покращити ставлення споживачів до своєї продукції різними засобами. Одним з найбільш популярних серед маркетингових інструментів є використання програм лояльності. Вони спрямовані на оптимізацію співпраці організацій, що виробляють/продають товари або надають послуги, зі споживачами. Marketing research allows you to determine the attitude of consumers to the company's goods and provides a basis for developing marketing strategies for managing consumer behavior. Companies try to improve the attitude of consumers towards their products by various means. One of the most popular marketing tools is the use of loyalty programs. They are aimed at optimizing cooperation between organizations that produce/sell goods or provide services with consumers.