Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.Документ Флористика в торговельних точках(2014) Стрелко, А.; Капінус, Лариса ВасилівнаСьогодні мало чим можна здивувати споживача, тому підприємці шукають нові способи привернення уваги споживача на свою продукцію. Гарні вітрини приваблюють покупця, а креативне оформлення торговельної зали допомагає споживачу почувати себе комфортно та затриматись в торговельному приміщенні на більш довгий час. Серед напрямків приваблення покупців є використання флористичних робіт в роздрібній торговельній точці. Today, not much can surprise consumers because businesses are looking for new ways to attract the attention of consumers for their products. Good windows attract the buyer and creative design trade space helps consumers feel comfortable and stay in a trading room for a longer time. Among the areas to attract customers is to use floral works in a retail outlet.Документ Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення(2010) Капінус, Лариса ВасилівнаДокумент Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки(2009) Капінус, Лариса ВасилівнаАвтор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі результати зображені в табл.Документ Аналіз мотивацій поведінки споживачів(2011) Капінус, Лариса ВасилівнаДослідження мотивацій споживачів почали більш широкого проводитися з 60-х років минулого століття. Результатом такої наукової діяльності стало твердження про можливість впливу на споживача на рівні підсвідомості за допомогою психометричних методів. Актуальним питанням й на сьогодні залишається визначення мотиваційних стимулів впливу на поведінку споживачів під час покупки товарів (послуг). Research motivations of consumers began to be greater with the 60-ies. The result of this research work was the assertion of the possibility of exposure to the consumer at the subconscious level by using psychometric methods. Pressing issue, and today is the definition of motivational incentives influence the behavior of consumers when buying goods (services).