Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу
    (2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Формування сучасної системи маркетингу в Україні
    (2000) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Цимбалюк, Людмила Георгіївна
    Розглянуто особливості зародження та розвитку маркетингу в Україні. Were examined the features of the of origination and development of marketing in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості створення та розвитку сучасного бренду
    (2013) Кочмарук, Марія Володимирівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Досліджено особливості створення та розвитку сучасного бренду. The features of creation and development of modern brand are investigational.
  • Ескіз
    Документ
    Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
    (2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.