Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу(2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.Документ Формування сучасної системи маркетингу в Україні(2000) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Цимбалюк, Людмила ГеоргіївнаРозглянуто особливості зародження та розвитку маркетингу в Україні. Were examined the features of the of origination and development of marketing in Ukraine.Документ Особливості створення та розвитку сучасного бренду(2013) Кочмарук, Марія Володимирівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаДосліджено особливості створення та розвитку сучасного бренду. The features of creation and development of modern brand are investigational.Документ Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів(2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.