Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Документ Оцінка якості ігристих вин за фізико-хімічними показниками(2016) Несміянова, Марія Валеріївна; Шаповалова, Наталія ПетрівнаУкраїнські ігристі вина займають значне місце на європейському ринку алкогольних напоїв. Якість ігристих вин в значній ступені характеризується їх фізико-хімічними показниками, які в свою чергу визначаються використаною сировиною, технологією виготовлення, умовами зберігання. Ukrainian sparkling wines occupy a significant place in the European market of alcoholic beverages. Quality sparkling wine characterized by a large degree of physical and chemical indicators, which in turn are determined by the used raw materials, manufacturing techniques, storage conditions.Документ Оцінка якості ігристих вин вітчизняного виробництва(2015) Несміянова, Марія Валеріївна; Аннєнкова, Надія БорисівнаДокумент Особливості розвитку дискаунтерів в Україні та Європі(2014) Несміянова, Марія ВалеріївнаНа даний час в Європі дуже популярні магазини-дискаунтери, які розміщуються в спальних районах міст та пропонують продукцію за найнижчими цінами, але можуть поступатися якістю продукції, обслуговуванням та асортиментом. Currently in Europe is very popular stores, discount stores, which are located in residential areas of cities and offer products at the lowest prices, but may yield quality products, service and assortment.Документ Проблеми сучасного маркетингу та торговельного підприємництва(2012) Несміянова, Марія ВалеріївнаПо мірі того, як ускладнюються проблеми, що стоять перед людством, і збільшуються його можливості, теорія і практика маркетингу привертають все більше уваги підприємств організацій і цілих країн. Так підприємства, які займаються виробництвом або реалізацією товарів, починають усвідомлювати різницю між збутом і маркетингом і перебудовувати свою діяльність на основі останнього. As how complicated the problems facing humanity, and increase its capabilities, theory and practice of marketing attract more attention enterprise organizations and entire countries. So enterprises engaged in the production or sale of goods, becoming aware of the difference between sales and marketing and rebuild its business based on the latter.Документ Шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства в ринкових умовах господарювання(2015) Шаповалова, Наталія Петрівна; Несміянова, Марія ВалеріївнаВ статті розглянуті шляхі збільшення обсягів реалізації ігристих вин на території України та закордоном, поліпшення якості продукції, підвищення конкурентоспроможності підприємства на вітчизняному та закордонному ринку.Документ Оцінка якості хутра і хутряних виробів на ринку України(2014) Несміянова, Марія Валеріївна; Григоренко, Інна ВасилівнаВ першу чергу при оцінці якості хутра потрібно дослідити показники маркування та перевірити їх на відповідність з сертифікатом якості або відповідності. First of all, in assessing the quality of fur you want to explore the performance labeling and test them for compliance with the certificate of quality or conformity.Документ Характеристика корисності печива та розподіл по рейтингу(2014) Несміянова, Марія Валеріївна; Чорна, Анастасія ІванівнаПечиво це не тільки добре всім відомий кондитерський виріб а, це й універсальні ласощі на всі часи і на будь-який смак. Печиво популярне в багатьох країнах світу, особливо серед дітей. Cookie is not only well known to all confection but it is versatile delicacy at all times and for all tastes. Biscuits popular in many countries, especially among children.