Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових стратегій у прибутковості підприємств готельно-ресторанного бізнесу
    (2024) Винник, Ірина Олександрівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Готельно-ресторанний бізнес є однією з найважливіших галузей економіки України. Він забезпечує робочими місцями тисячі людей і приносить значні надходження до бюджету країни. Однак, у сучасних умовах конкуренції, готельно-ресторанним підприємствам необхідно постійно розробляти та впроваджувати ефективні маркетингові стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможними та отримувати прибуток
  • Ескіз
    Документ
    Інновації з удосконалення асортименту дієтичних страв в ресторані готелю як інструмент підвищення конкурентоспроможності
    (2024) Ковальов, Данило Ярославович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Впровадження в ресторані при готелі дієтичних страв забезпечує задоволення попиту гостей, що прагнуть до здорового способу життя, і тим самим створює конкурентні переваги для підприємства на ринку готельних послуг. Актуальності набуває удосконалення асортименту дієтичних страв у ресторані готельного підприємства в контексті вимог здорового харчування
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми готельно-ресторанного бізнесу України
    (2023) Марчанчин, Анна Леонідівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сфера обслуговування України постійно стикається із труднощами. Проте останні роки були вкрай важкими. Український бізнес зазнав великих втрат, спершу через Covid-19, наразі ще й війна. Тому сьогодні актуальним є не тільки виявлення сучасних проблем готельно-ресторанного бізнесу, а і надання пропозицій що до їх подолання. Ukraine's service sector is constantly facing difficulties. However, the last years were extremely difficult. Ukrainian business suffered great losses, first because of Covid-19, and now also because of the war. Therefore, today it is important not only to identify the modern problems of the hotel and restaurant business, but also to provide suggestions for overcoming them.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції готельно-ресторанного бізнесу України під час воєнного стану
    (2023) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Через воєнний стан готельно-ресторaнний бізнес України значно скоротився: багато підприємств не працюють через недостатню гарантію безпеки, через низький рівень попиту, з технічних причин чи через зруйнування від обстрілів. В той же час, підприємства готельно-ресторанного бізнесу намагаються оптимізувати свою роботу в сучасних складних умовах. Due to the martial law, the hotel and restaurant business of Ukraine has significantly decreased: many enterprises do not work due to insufficient security guarantees, due to low demand, for technical reasons or due to destruction due to shelling. At the same time, hotel and restaurant businesses are trying to optimize their work in today's difficult conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями розвитку готельно-ресторанного бізнесу у світі
    (2022) Ткачук, Ірина Іванівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Світова індустрія гостинності до 2020 року була однією з найбільш швидко зростаючих у світової економіці. Пандемія COVID-19 докорінно змінила стан справ, призвела до скорочення попиту на готельні послуги і як наслідок доходів підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Отже, на сьогоднішній день актуальним є вивчення питання відновлення туристичного та готельно-ресторанного бізнесу у світі та Україні.Until 2020, the global hospitality industry was one of the fastest growing in the world economy. The COVID-19 pandemic has radically changed the state of affairs, led to a reduction in demand for hotel services and as a consequence of the income of the hotel and restaurant business. Thus, today it is important to study the issue of resumption of tourism and hotel and restaurant business in the world and in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сервісу TikTok в готельно-ресторанному бізнесі
    (2022) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сучасний світ змінився під впливом пандемії і бізнес був змушений підлаштуватися під нові умови та використовувати більше можливостей що надає Інтернет. Для індустрії гостинності це надало можливість використати нові сервіси Інтернету та слідувати новим трендам для привернення уваги до свого готельного продукту та підвищення конкурентоспроможності на ринку. Однією із сучасних ідей просування готельного продукту на ринку є використання сервісу TikTok.The modern world has changed under the influence of the pandemic and business has been forced to adapt to new conditions and use more opportunities provided by the Internet. For the hospitality industry, this has enabled them to take advantage of new Internet services and follow new trends to attract attention to their hotel product and increase market competitiveness. One of the modern ideas for promoting a hotel product on the market is to use the TikTok service.