Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми та перспективи впровадження інноваційних рішень в діяльність сучасних готельних підприємств(2013) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Розметова, Олена ГригорівнаВ умовах жорсткої конкуренції готелі змушені шукати нові шляхи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Недооцінка інноваційного управління в діяльності вітчизняних готельних підприємств призвела до зниження рівня їх конкурентоспроможності, порушення принципів і методів управління, зниження якості готельних послуг. In a competitive hotels have to find new ways to improve the attractiveness and accessibility of its services. Underestimating innovation in management of domestic hotel companies has led to a decrease in their competitiveness, violation of the principles and methods of management, reducing the quality of hotel services.Документ Концептуальні підходи до створення та функціонування підводних готелів(2013) Виноградова, Діана Сергіївна; Розметова, Олена ГригорівнаПошук можливостей здивувати та привернути увагу сучасного вибагливого споживача призвів до появи багатьох футуристичних, неординарних проектів, не останнє місце серед яких займає створення підводних готелів. Find opportunities to impress and attract the attention of modern demanding consumers has led to many futuristic, unusual projects, not the least of which covers the creation of underwater hotels.Документ Сучасні технології автоматизації готельного номеру(2015) Радько, Ігор Станіславович; Розметова, Олена ГригорівнаСучасний розвиток світового готельного господарства базується на використанні різноманітних комп’ютерних технологій. Особливої популярності набуває процес комплексної автоматизації готельних підприємств. Готелі є досить специфічними об’єктами автоматизації. Modern development of the global hotel industry based on the use of various computer technologies. Particularly popular process becomes complex automation of the hotel enterprises. You have very specific automation objects.Документ Інноваційні технологічні рішення в сучасному готельному бізнесі(2015) Кошелєва, Тетяна Василівна; Розметова, Олена ГригорівнаОдним із ключових інструментів оновлення та диверсифікації бізнесу є впровадження інноваційних технологій. Не є виключенням і готельне господарство, яке зазнало істотних ударів по власній економіці. На думку ряду фахівців, інновації в готельному бізнесі є економічно доцільними та ефективними, особливо враховуючи стрімкий розвиток міжнародного, внутрішнього і ділового туризм у світі. One of the key tools updates and business diversification is the introduction of innovative technologies. Is no exception Hospitality, which suffered significant damage to the domestic economy. According to some experts, innovation in the hospitality industry is economically feasible and effective, especially given the rapid development of international, domestic and business tourism in the world.Документ Безготівкова економіка, як інноваційне рішення в готельному бізнесі(2015) Антоненко, Валерія Сергіївна; Розметова, Олена ГригорівнаНа сучасному етапі готельний бізнес характеризується диверсифікованістю своєї діяльності та креативним підходом. Швидко розвиваються нові технології, з’являються нові сегменти ринку, що задовольняють різноманітний попит туристів. У конкурентній боротьбі між готелями чималого значення набуває незвичайність й унікальність готельних закладів. At present the hotel business is characterized by diversification of its activities and creative approach. Rapidly developing new technologies, new market segments that meet the diverse demand of tourists. In the competition between the hotels considerable importance is the unusual and unique hotel establishments.Документ Інноваційні маркетингові технології просування готельного продукту(2012) Іванова, Аліна Андріївна; Розметова, Олена ГригорівнаНа сьогодні необхідною складовою успіху будь-якого підприємства є вивчення ринку, а саме вивчення споживачів, конкурентів, умови функціонування, цін на товари та послуги та ін. В готелі цією діяльністю займається відділ продажів та маркетингу. В даний час все частіше готелі займаються пошуком клієнта, а не клієнт шукає собі номер, що значно збільшило роль просування послуг в останні роки. Today a necessary component of the success of any company is a market research study of consumers in particular, competition, operating conditions, prices of goods and services, and others. The hotel this activity is engaged in sales and marketing. At present, more and more hotels are seeking the client, not the client is looking for a number that greatly increased the role of promoting services in recent years.