Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості розроблення проекту соціальної рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, у вітчизняному інформаційному просторі(2021) Антонова, Ольга Вадимівна; Соколов, Максим АндрійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей розроблення проекту рекламної кампанії, присвяченої проблемі винищення лісів, в українському інформаційному просторі. Окреслено комунікативну стратегію рекламної кампанії, основні завдання її елементів та зображально-виражальні засоби. Приділено увагу аналізові семіотичних елементів зображальної частини та їх впливогенному потенціалові, кольоровій гамі та текстовій частині. The article is devoted to consideration of the peculiarities of the development of the advertising campaign project dedicated to the problem of deforestation in the Ukrainian information space. The communicative strategy of the advertising campaign, the main tasks of its elements and visual and expressive means are outlined. Attention is paid to the analysis of semiotic elements of the pictorial part and their influencing potential, color scheme and text part.