Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічний маркетинг підприємства з виробництва води (на прикладі ТОВ “Росяна”)(2019) Горда, Любов Олександрівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей було проаналізовано маркетингові стратегії, які використовує ТОВ “Росяна” у своїй діяльності, та описано шляхи їхньої реалізації на практиці.Документ Корпоративна соціальна відповідальність підприємств(2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна ОлегівнаУ тезах доповідей на прикладі компанії AB InBev Effes розглядається корпоративна соціальна відповідальність підприємств – добровільний внесок бізнесу в розвиток суспільства в соціальній, економічній та екологічній сфері, пов'язаний безпосередньо з основною діяльністю компанії і який не виходить за визначені законом межі.Документ Логотип як інструмент брендування українських міст(2019) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Іванова, Тетяна ОлегівнаУ тезах доповідей розглядаються логотипи як атрибути візуальної складової брендування українських міст. Атори наголошують, що небагатьом логотипам вдається відтворити індивідуальний образ території, який би вдало позиціонував певне місто і викликав стійкі асоціації у кожної аудиторії бренду та був оригінальним серед інших. Та й тільки за допомогою айдентики не можна сформувати позитивний бренд будь-якої території, бо тільки спільними зусиллями влади, населення та бізнесу можна підвищити конкурентоспроможність міста, покращити якість життя його мешканців та сформувати привабливий імідж країни.