Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до економічного обґрунтування маркетингових проєктів(2022) Стахурський, Валерій ОлександровичДосліджуються методичні підходи до економічного обґрунтування маркетингових проєктів. Methodological approaches to the economic justification of marketing projects are studied.Документ Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу(2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів. The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.Документ Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування(2017) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються сучасні маркетингові підходи до надання послуг закладами харчування. Modern marketing approaches to supplying food services are considered.Документ Особливості аграрного маркетингу(2016) Москаленко, Катерина Олександрівна; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються специфічні риси маркетингу в аграрній сфері. The specific features of marketing in the agricultural sector are are examined.Документ Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу(2016) Карпець, Володимир Валентинович; Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються роль та значення застосування технічних засобів під час маркетингових комунікацій. The role and meaning of using of technical means during marketing communications are examined.