Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Підходи до побудови ефективних маркетингових комунікацій(2015) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДокумент Інформаційне забезпечення як необхідна складова якісних рішень щодо виходу на нові ринки(2013) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються методи збору та аналізу інформації, аналізується необхідність збору конкретної інформації в залежності від етапу маркетингового дослідження: починаючи з етапу прийняття підприємством рішення щодо виходу на новий ринок, закінчуючи етапом реалізації та моніторингу прийнятих рішень. The methods of information gathering and analysis are examined, the necessity of concrete information gathering, depending on the phase of marketing investigation, is analyzed: from the phase of enterprise's decision making about the new market entry to the phase of realization and monitoring of the accepted decision.