Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Шляхи розвитку міжнародної мобільністі студентів та випускників технологічних ВНЗ(2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаОдним з напрямків формування та розвитку міжнародної мобільності студентів вузів є формування міжкультурної комунікативної компетенції як важливого чинника підвищення якості професійної підготовки студентів будь-якої спеціальності в процесі навчання дисципліни «Іноземна мова (професійного спрямування)» у вузі, що є особливо актуальним на етапі розвитку нових інформаційних технологій та участі України в інноваційних освітніх проектах, необхідність виходу на єдиний європейський і міжнародний освітній простір в рамках положень Болонської конвенції.Документ Виховання студентів у процесі вивчення іноземної мови(2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила ІванівнаІноземна мова як навчальний предмет може мати великий виховний вплив, як в процесі навчання, так і у позааудиторній роботі. Студенти знайомляться з традиціями, історією, літературою і багатьма іншими сторонами життя народу, що говорить мовою, що вивчається. Foreign language influences greatly student’s learning and education. Students get acquainted with traditions, history, literature and many other aspects of English-speaking countries and their peoples.Документ Вивчення іноземних мов у європейському контексті(2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила ІванівнаУ статті розглядаються питання мовної політики Ради Європи щодо збереження та розвитку національних мов держав-членів ЄС, питання щодо програми вивчення іноземних мов з метою створення багатокультурного та багатомовного простору на теренах Європи. The article deals with the language policy of the Council of Europe on the preservation and development of national languages of the EU Member States, the issue of foreign languages curriculum in order to create a multicultural and multilingual space in Europe.