Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Restructured ham products for human nutrition with increased physical activity(2023) Haschuk, Olexandra; Moskaluyk, Oksana; Babik, Bohdan; Kalinin, NazarДля відновлення організму людини в надзвичайних і стресових ситуаціях необхідно споживання білкової їжі. Об’єктом дослідження - м'ясо птиці, телятина, сухе молоко, соєвий ізолят, соняшниковий ізолят. В якості білоквмісних функціональних добавок нами обрано: тваринні білки, свинячу шкурку, сухе молоко, соєвий ізолят, соняшниковий ізолят, які дозволяють при виробництві реструктурованих шинкових виробів створити монолітний фарш при термічній обробці. To restore the human body in emergency and stressful situations, it is necessary to consume protein food. The object of the research is poultry meat, veal, dry milk, soy isolate, sunflower isolate. As protein-containing functional additives, we have chosen: animal proteins, pork skin, dry milk, soy isolate, sunflower isolate, which make it possible to create monolithic minced meat during heat treatment during the production of restructured ham products.Документ Canned meat market analysisfor babyfood(2020) Guralevich, Anna; Moskaluyk, Oksana; Haschuk, OlexandraThe baby food market is complex and at the same time extremely important because the quality and safety of its products depend on the harmonious development of the baby, human health and the future of the nation. The Ukrainian baby food market is growing mainly due to the increase in the production of quality baby food and the factories' investment in baby food production. And this has the chance to win at least an inexpensive and medium-sized segment from foreign manufacturers. Ринок дитячого харчування є складним і водночас надзвичайно важливим, оскільки від його якості та безпеки залежить гармонійний розвиток дитини, здоров'я людини та майбутнього нації. Український ринок дитячого харчування зростає, головним чином, за рахунок збільшення виробництва якісного дитячого харчування та інвестицій фабрик у виробництво дитячого харчування. І це дає шанс завоювати принаймні недорогий і середній сегмент, порівняно з іноземними виробниками.