Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі
    (2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
    (2024) Баранова, Марія Олександрівна
    Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна реклама під час воєнних дій
    (2024) Горбач, Євгенія Геннадіївна
    Соціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства
    (2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга Юріївна
    У сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії
    (2024) Серебреннікова, Каміла Богданівна
    Зв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістю
  • Ескіз
    Документ
    PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
    (2024) Мазур, Аліна Олександрівна
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
  • Ескіз
    Документ
    Особливості персонажів реклами харчових продуктів
    (2024) Коваленко, Ксенія Володимирівна
    Реклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої мети
  • Ескіз
    Документ
    Авторське право у рекламі
    (2024) Довжик, Софія Віталіївна
    Авторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалів
  • Ескіз
    Документ
    За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності
    (2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив мистецького стилю поп-арт на світову та українську рекламу
    (2022) Антонова, Ольга Вадимівна; Сьомка, Віктор Анатолійович
    Статтю присвячено розглядові особливостей впливу мистецького стилю поп-арт на дизайн сучасної української реклами. Окреслено основні стилетворчі елементи та зображально-виражальні засоби, що зазнали переосмислення у сучасному рекламному дизайні. Приділено увагу аналізові творчих відсилок або прямої стилізації української реклами останніх років. The article is devoted to consideration of the features of the impact of the pop-art artistic style on the design of modern Ukrainian advertising. The main stylistic elements and pictorial and expressive means that have undergone reinterpretation in modern advertising design are outlined. Attention is paid to the analysis of creative references or direct stylization of Ukrainian advertising in recent years.