Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Development of the product marketing “onion”
    (2021) Stoliarska, Anastasia; Nikitenko, Olga
    In essence, goods are items that can meet the needs and are offered to the market in order to attract attention, purchase, use and consume. A product is a bundle of attributes (features, functions, benefits, and uses) that a person receives in an exchange. The concept of product marketing can be revealed using the product marketing “onion” which consists of four layers. In the process of research the following methods were used: desk and field. The main methods of field research used in the work are surveys. The red champagne «Triumfalne» (brut) by the «Kharkiv Champagne and Wine Factory» was chosen to develop the marketing «onion» of the product. Every product contains these components to a greater or lesser extent, and they are what the consumer uses when evaluating alternatives.
  • Ескіз
    Документ
    Цифрові технології в обладнанні технологічних процесів м’ясопереробної промисловості
    (2024) Михайлов, Валерій Михайлович; Шевченко, Андрій Олександрович; Прасол, Світлана Володимирівна; Бабанов, Ігор Геннадійович; Бабанова, Олена Ігорівна
    Розглянуто значення цифрових технологій в обладнанні технологічних процесів м'ясопереробної промисловості. Вказується на потребу в цифрових інструментах для покращення якості продукції, оптимізації процесів та забезпечення безпеки. Зазначається, що цифрові технології в обладнанні можуть поліпшити продуктивність, якість продукції, зменшити витрати та забезпечити безпеку праці. Розглядаються проблеми, пов'язані з вимірюванням параметрів технологічних процесів, та шляхи їх автоматизації.
  • Ескіз
    Документ
    Ціноутворення на продукцію підприємства
    (2023) Пасацька, Дарина Юріївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях
    (2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Методи дослідження товарного асортименту
    (2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів
    (2022) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку
    (2021) Капінус, Лариса Василівна
    Розвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця
    (2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження показників насіння нуту для виробництва функціональних продуктів
    (2021) Діденко, Марина Вікторівна; Тракало, Тетяна Олександрівна
    В їжу в основному використовують білонасіннєві сорти нуту. Теплова обробка відбувається значно довше, ніж для сочевиці та гороху. Із нуту виготовляється нутове борошно, яке використовується в індійській кухні. Нут має світло-коричневий колір, смак та запах відповідають здоровому зерну. Не заражене та не пошкоджене шкідниками хлібних запасів. Масова частка вологи становила – 9,7 %. Масова частка золи даного зразка – 0,48 %. За результатами аналізу сировини показники відповідають вимогам, що вказані в ДСТУ 6019:2008 «Нут. Технічні умови», тому дане насіння нуту може надалі використовуватись для виробництва функціональних продуктів. Наведено оздоровчі та фізіологічні особливості продуктів з нуту. White-seeded varieties of chickpeas are mainly used in food. Heat treatment takes much longer than for lentils and peas. From chickpeas made chickpea flour, which is used in Indian cuisine. Chickpeas have light brown color, taste and smell correspond to healthy grain. Not infected and not damaged by pests of grain stocks. The mass fraction of moisture was - 9.7%. The mass fraction of ash of this sample is 0.48%. According to the results of the analysis of raw materials indicators meet the requirements specified in DSTU 6019: 2008 "Nut. Technical conditions ", so this chickpea seeds can be further used for production functional products. The health and physiological features of the products are given of chickpeas.