Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
93 результатів
Результати пошуку
Документ Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі(2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я ВікторівнаДокумент Кольорова гама оформлення реклами різних брендів(2024) Баранова, Марія ОлександрівнаКолір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.Документ Соціальна реклама під час воєнних дій(2024) Горбач, Євгенія ГеннадіївнаСоціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.Документ Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства(2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга ЮріївнаУ сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.Документ PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії(2024) Серебреннікова, Каміла БогданівнаЗв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістюДокумент PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Особливості персонажів реклами харчових продуктів(2024) Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаРеклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої метиДокумент Авторське право у рекламі(2024) Довжик, Софія ВіталіївнаАвторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалівДокумент За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності(2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Вплив мистецького стилю поп-арт на світову та українську рекламу(2022) Антонова, Ольга Вадимівна; Сьомка, Віктор АнатолійовичСтаттю присвячено розглядові особливостей впливу мистецького стилю поп-арт на дизайн сучасної української реклами. Окреслено основні стилетворчі елементи та зображально-виражальні засоби, що зазнали переосмислення у сучасному рекламному дизайні. Приділено увагу аналізові творчих відсилок або прямої стилізації української реклами останніх років. The article is devoted to consideration of the features of the impact of the pop-art artistic style on the design of modern Ukrainian advertising. The main stylistic elements and pictorial and expressive means that have undergone reinterpretation in modern advertising design are outlined. Attention is paid to the analysis of creative references or direct stylization of Ukrainian advertising in recent years.