Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 23
Документ Ціноутворення на продукцію підприємства(2023) Пасацька, Дарина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методи дослідження товарного асортименту(2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.Документ Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент К. Маркс о труде: новое в теории, методологии, практике(2018) Павлов, Валерий ЛукьяновичРассматривается вклад К. Маркса в разработку проблемы труда. Обращается внимание на специфику использования ученым понятий «деятельность», «практика», «труд». Отмечается его роль в исследовании отчужденного труда. Отдельное внимание уделяется марксовому выводу о двойственном характере труда. Показывается роль конкретного и абстрактного труда в формировании разных форм стоимости — потребительной и меновой. Выделяются особенности методологии исследования мыслителем труда и его роли в функционировании производства и общества в целом. Раскрывается связь марксовой концепции труда с практикой общественной жизни. The article deals with the contribution of K. Marx to the development of the problem of labor. Attention is paid to the specifics of using the concepts of "activity", "practice", "work" by scientists. The article states its role in the study of alienated labor. Special attention is paid to Marx's conclusion about the dual nature of labor. The role of concrete and abstract labor in the formation of various forms of value —consumer and exchange ones. The features of the research methodology of the thinker of labor and its role in the functioning of production and society as a whole are highlighted. The connection between Marx's concept of labor and the practice of social life is revealed.Документ Підлітки як споживачі(2018) Король, Наталія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Управління товарним портфелем підприємства(2016) Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуті теоретичні питання управління товарним портфелем підприємства. Наведені основні умови його формування. Theoretical questions of enterprise product portfolio management are considered. The main conditions for its formation are proposed.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »