Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
85 результатів
Результати пошуку
Документ Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі(2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я ВікторівнаДокумент Кольорова гама оформлення реклами різних брендів(2024) Баранова, Марія ОлександрівнаКолір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.Документ Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства(2022) Сологуб, Юрій Іванович; Квач, Ольга ЮріївнаУ сучасних умовах розвитку економіки України однією з умов стійкого функціонування і ефективної діяльності туристичного підприємств є їх здатність до здійснення рекламної політики. При відповідній організації, рекламна діяльність сприяє встановленню ділових контактів виробників із споживачами, що є об'єктивною основою для розширення виробництва і вдосконалення всіх процесів діяльності підприємства.Документ PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії(2024) Серебреннікова, Каміла БогданівнаЗв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістюДокумент Особливості персонажів реклами харчових продуктів(2024) Коваленко, Ксенія ВолодимирівнаРеклама харчових продуктів спрямована на залучення уваги споживачів та стимулювання їхньої покупки, тому персонажі в таких рекламних матеріалах мають свої особливості, які сприяють досягненню поставленої метиДокумент Авторське право у рекламі(2024) Довжик, Софія ВіталіївнаАвторське право є важливим аспектом правового регулювання реклами. Рекламні матеріали, такі як фотографії, відео та графічні зображення, можуть бути захищені авторським правом, тому рекламодавці повинні дотримуватись правил використання та відтворення цих матеріалівДокумент За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності(2024) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Культура мовлення сучасної реклами(2022) Приблуда, Людмила МихайлівнаДосліджено особливості культури мовлення сучасної реклами. Реклама – найдемократичніша сфера спілкування, у якій учасником комунікації або опонентом може бути кожен носій мови. Помилки в ній виникають як через лінгвістичні чинники, так і позалінгвістичні. Основною причиною появи ненормативних утворень є незнання відповідної мовної норми.Документ Копірайтинг як інструмент написання ефективних текстів(2023) Коваленко, Ксенія Володимирівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаЛюди мешкають у сучасному світі, у такий період часу, коли технології з кожним роком все більше прогресують, вдосконалюються, модифікуються та трансформуються задля покращення життя населення. І копірайтинг – один із найяскравіших результатів цього прогресу.Документ Світова практика правового забезпечення в галузі реклами та зв’язків з громадськістю(2023) Сова, Ангеліна Сергіївна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСвітова практика правового регулювання реклами та зв’язків з громадськістю полягає у визначенні прозорих та правдивих стандартів рекламного повідомлення, забороні використання обманливих методів реклами та захисті прав споживачів. Крім того, багато країн мають спеціальні органи, які контролюють дотримання цих стандартів та розглядають скарги від споживачів. Етичні кодекси також є важливим інструментом в регулюванні поведінки рекламодавців та забезпеченні етичної практики в галузі реклами та зв’язків з громадськістю. В цілому, правове регулювання реклами та громадськістю є важливим елементом в захисті прав споживачів та підтриманні етичної практики у галузі маркетингу та реклами.