Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Роль виставкової діяльності в суспільстві та туризмі
    (2021) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Вогулкіна, Дар’я Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Вплив соціального іміджу країни на розвиток туристичного бізнесу
    (2021) Сологуб, Юрій Іванович; Віркун, Олександр Миколайович
    Імідж держави на міжнародній арені формується завдяки діловим зв'язкам, шляхом культурного обміну (театр, музеї, виставки, кіно, музика), а також через засоби масової інформації, що є найбільш потужним і дієвим фактором формування уявлення про країну.
  • Ескіз
    Документ
    Імідж підприємства як чинник конкурентоспроможності господарюючого суб`єкта
    (2021) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр Васильович
    З’ясовано, що позитивний імідж підприємства це важлива та необхідна складова частина нематеріальних його активів, оскільки позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність підприємств, полегшує доступ до ресурсів, сприяє налагодженню міцних партнерських відносин, підвищенню лояльності споживачів до продукції, що випускається, та позиціонує їх як корпоративно-соціальний відповідальний елемент бізнесу. Також позитивний імідж підприємства посилює конкурентну позицію, що призводить до зростання його «ринкової влади», а опір різних контактних груп підприємству на ринку скорочується. It was found that a positive image of an enterprise is an important and necessary component of its intangible assets, since a positive image increases the competitiveness of enterprises, facilitates access to resources, contributes to the establishment of strong partnership relations, increases consumer loyalty to the products produced, and positions them as corporate -social a responsible element of business. Also, a positive image of the enterprise strengthens its competitive position, which leads to the growth of its "market power", and the resistance of various contact groups to the enterprise on the market is reduced.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід ребрендингу компанії для покращення її позитивного іміджу на ринку
    (2021) Бергер, Аліна Дмитрівна
    Досліджується питання проведення ребрендингу, на прикладі, страхової компанії. У зв’язку зі змінами, які відбуваються у діяльності страхових компаній ‒ появи важливих цифрових сервісів, клієнтам потрібно запропонувати новий образ компанії, що буде акцентувати увагу на сучасності, високій технологічності, інформатизації, цифровізації. The issue of rebranding, for example, an insurance company is being investigated. In connection with the changes taking place in the activities of insurance companies ‒ the emergence of important digital services, customers need to offer a new image of the company, which will focus on modernity, high technology, informatization, digitalization.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція закладу «WELCOME CAFE»
    (2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.
  • Ескіз
    Документ
    Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства
    (2019) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”
  • Ескіз
    Документ
    Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу
    (2019) Смірнова, Лілія Анатоліївна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    У тезах доповідей був розглянутий імідж підприємства ТОВ «Близнюки Камікадзе», який за форматом є «speak-easy» баром «Бармен Диктат». На конкретних прикладах був проаналізований фірмовий стиль закладу харчової індустрії та запропоновані шляхи його покращення.
  • Ескіз
    Документ
    Рекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР"
    (2018) Сластіон, Тетяна Іванівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна
    Метою дослідження є детальне вивчення комплексу реклами, що використовує ТОВ "ФЕС УКР" для організації продажу своєї продукції та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії. Компанія займається виробництвом і реалізацією розчинних напоїв. Досліджено, що в усіх рекламних матеріалах підприємства реклама високої якості, кожна торгова марка ТОВ «Фес Укр» має свою гаму кольорів, логотип, слоган, а оформлення і дизайн реклами створює передумови для успішного досягнення кінцевого результату.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості окремих елементів фірмового стилю закладів швидкого харчування (на прикладі «Форфуд»)
    (2020) Манич, Наталія Євгенівна; Тріщ, Анастасія Олександрівна
    Стаття включає в себе дослідження елементів фірмового стилю на прикладі закладу харчування та встановлює їх особливості за обраним підприємством. Об'єктом дослідження слугують зразки фірмового стилю підприємства, зокрема, логотип та дизайн ресторанів. Аналіз базових елементів фірмового стилю дозволив сформувати пропозиції щодо оновлення для логотипа, який підприємство використовує зараз. The article includes a study of corporate identity elements on the example of a catering establishment and the authors consider their particularities for the selected company. The object of the study are samples of enterprise corporate identity, in particular, the logo and interior of restaurants. The analysis of the basic elements of corporate style allowed making some proposals for updating the logo, which the company uses now.
  • Ескіз
    Документ
    Імідж як чинник зміцнення ринкових позицій підприємства
    (2018) Шевчук, Юліана Тарасівна; Скригун, Наталія Петрівна