Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
44 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Development of the product marketing “onion”(2021) Stoliarska, Anastasia; Nikitenko, OlgaIn essence, goods are items that can meet the needs and are offered to the market in order to attract attention, purchase, use and consume. A product is a bundle of attributes (features, functions, benefits, and uses) that a person receives in an exchange. The concept of product marketing can be revealed using the product marketing “onion” which consists of four layers. In the process of research the following methods were used: desk and field. The main methods of field research used in the work are surveys. The red champagne «Triumfalne» (brut) by the «Kharkiv Champagne and Wine Factory» was chosen to develop the marketing «onion» of the product. Every product contains these components to a greater or lesser extent, and they are what the consumer uses when evaluating alternatives.Документ Цифрові технології в обладнанні технологічних процесів м’ясопереробної промисловості(2024) Михайлов, Валерій Михайлович; Шевченко, Андрій Олександрович; Прасол, Світлана Володимирівна; Бабанов, Ігор Геннадійович; Бабанова, Олена ІгорівнаРозглянуто значення цифрових технологій в обладнанні технологічних процесів м'ясопереробної промисловості. Вказується на потребу в цифрових інструментах для покращення якості продукції, оптимізації процесів та забезпечення безпеки. Зазначається, що цифрові технології в обладнанні можуть поліпшити продуктивність, якість продукції, зменшити витрати та забезпечити безпеку праці. Розглядаються проблеми, пов'язані з вимірюванням параметрів технологічних процесів, та шляхи їх автоматизації.Документ Ціноутворення на продукцію підприємства(2023) Пасацька, Дарина Юріївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Особливості використання індивідуальності бренду в маркетингових комунікаціях(2023) Бойко, Ірина Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Методи дослідження товарного асортименту(2023) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Інтегровані рішення функціональних мехатронних модулів в задачах синтезу пакувальних машин(2018) Володін, Олександр Сергійович; Кривопляс-Володіна, Людмила Олександрівна; Гавва, Олександр Миколайович; Гнатів, Тарас ТарасовичПрограми імітаційного моделювання та обчислювальні ресурси на базі CFDметодів (Computational Fluid Dynamics) є основою рішення складних технічних задач й інтегрування передових технологій в нові технічні рішення. В работі описано алгоритм і розробка на його основі математичної моделі для дослідження пневмосоплової системи в пакувальному обладнанні. Викладена методика дозволяє синтезувати нові пристрої, прискорити процес дослідження й розробки технічної документації, скорочує час випробувань. Загальна мета цієї статті - дати огляд імітаційних методів дослідження в програмному пакеті (ПП) FlowVision; дослідити математичну модель гідродинамічного характеру в пневмосопловому ежекторі для функціональних модулів упакувального обладнання. На базі проведених досліджень розроблено алгоритм діагностики пневмосистеми із сопловими пристроями на основі ежекторів. Розроблено імітаційну модель та визначено характеристики розподілу тиску і швидкості руху робочого середовища всередині ежектора. Отримані результати доводять, що динамічні моделі мають більш високу точність прогнозування і дають більше інформації у порівнянні із стійкими термодинамічними моделями. Simulation modeling programs and computing resources based on CFD methods (Computational Fluid Dynamics) are the basis for solving complex technical problems and integrating advanced technologies into new technical solutions. The paper describes an algorithm and the development of a mathematical model based on it for the study of a pneumatic nozzle system in packaging equipment. The described methodology allows synthesizing new devices, speeding up the process of research and development of technical documentation, and reducing the test time. The general purpose of this article is to provide an overview of simulation research methods in the FlowVision software package. software package (SP) FlowVision; to study the mathematical model of hydrodynamic character in pneumatic nozzle ejector for functional modules of packaging equipment. On the basis of the conducted studies, an algorithm for diagnosing a pneumatic system with nozzle devices based on ejectors. A simulation model was developed and the characteristics of the pressure distribution and velocity of the of the working medium inside the ejector. The results show that dynamic models have higher prediction accuracy and provide more information compared to steady thermodynamic models.Документ Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.Документ Основні вимоги споживачів до товару на сучасному ринку покупця(2022) Гайдуков, Дмитро Сергійович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Дослідження показників насіння нуту для виробництва функціональних продуктів(2021) Діденко, Марина Вікторівна; Тракало, Тетяна ОлександрівнаВ їжу в основному використовують білонасіннєві сорти нуту. Теплова обробка відбувається значно довше, ніж для сочевиці та гороху. Із нуту виготовляється нутове борошно, яке використовується в індійській кухні. Нут має світло-коричневий колір, смак та запах відповідають здоровому зерну. Не заражене та не пошкоджене шкідниками хлібних запасів. Масова частка вологи становила – 9,7 %. Масова частка золи даного зразка – 0,48 %. За результатами аналізу сировини показники відповідають вимогам, що вказані в ДСТУ 6019:2008 «Нут. Технічні умови», тому дане насіння нуту може надалі використовуватись для виробництва функціональних продуктів. Наведено оздоровчі та фізіологічні особливості продуктів з нуту. White-seeded varieties of chickpeas are mainly used in food. Heat treatment takes much longer than for lentils and peas. From chickpeas made chickpea flour, which is used in Indian cuisine. Chickpeas have light brown color, taste and smell correspond to healthy grain. Not infected and not damaged by pests of grain stocks. The mass fraction of moisture was - 9.7%. The mass fraction of ash of this sample is 0.48%. According to the results of the analysis of raw materials indicators meet the requirements specified in DSTU 6019: 2008 "Nut. Technical conditions ", so this chickpea seeds can be further used for production functional products. The health and physiological features of the products are given of chickpeas.