Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Виявлення ринкових можливостей ТОВ «Три ведмеді»
    (2015) Білодідова, Наталія Миколаївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглядаються ринкові можливості підприємства шляхом використання матриці Ансоффа. Розробляються стратегії щодо посилення ринкових можливостей підприємства. We consider market opportunities through the use of enterprise Ansoff Matrix. Develop strategies to enhance market opportunities of the company.
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування стратегії розвитку підприємства
    (2013) Денисюк, Інга
    Формування стратегії розвитку підприємства харчової промисловості є ключовою стадією стратегічного управління. Для створення ефективної стратегії розвитку підприємства необхідна методика, яка б дозволяла оцінити, наскільки ефективна діюча стратегія, з якими проблемами стикається підприємство, наскільки міцні його конкурентні позиції. Formation of development strategy of the food industry is a key stage of strategic management. To create an effective development strategy requires technique, which would allow to assess how effective the current strategy with which the problems facing the company, as its strong competitive position.
  • Ескіз
    Документ
    ATL, BTL, TTL Advertising
    (2014) Udod, Kateryna
    ATL, BTL and TTL are the acronym for Above The Line, Below The Line and Through The Line advertising strategies for promotion and penetrating the potential market to reach to its maximum customer. ATL includes Television, Radio and Print media like magazines, Newspapers etc. and it covers a lot of mass through its huge reach.