Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові стратегії просування готелів в Україні
    (2024) Грищук, Святослава Сергіївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Використання digital-маркетингу у просуванні готельно-ресторанного продукту на ринку
    (2024) Сильчук, Роман Павлович; Нікітіна, Тетяна Андріївна; Пушка, Ольга Сергіївна
    В сучасному світі стрімкий розвиток інформаційних та цифрових технологій має значний вплив на діяльність підприємств різних галузей, у тому числі і сфери обслуговування. З кожним роком необхідність їх використання зростає, стаючи важливим елементом маркетингової політики. Вибір інструментів digital-маркетингу та їх використання в складі маркетингової політики є важливими завданнями готельно-ресторанного бізнесу