Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг(2024) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Попович, Валентин Мар’яновичУ сучасному бізнес-середовищі інновації відіграють ключову роль у формуванні конкурентних переваг. Швидкий розвиток технологій, зміни в споживчих уподобаннях та глобалізація змушують компанії постійно шукати нові способи залишатися конкурентоспроможними. Інновації стають тим інструментом, що дозволяє компаніям не тільки вижити в умовах жорсткої конкуренції, але й досягати лідерських позицій на ринку. У даній статті було розглянуто поняття інновацій, їхні види, роль у формуванні конкурентних переваг, методи впровадження та приклади успішних інноваційних компаній.Документ Оптимізація витрат крізь призму теорії обмежень як чинник підвищення конкурентних переваг підприємств(2023) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Андреєв, Владислав АндрійовичВ умовах економічної невизначеності, росту рівня ризиків постає виклик перед підприємствами, який вимагає адекватної реакції, конструктивних рішень, що забезпечать результат: мінімізацію негативного впливу економічних ризиків на господарську діяльність підприємств. Оптимізація структури витрат за допомогою методологічних принципів і підходів, які пропонує «теорія обмежень» (Theory of Constraints) – це один із корисних інструментів, що дає можливість досягнути згаданого вище результату та посилити конкурентні переваги підприємстваДокумент Фактори формування конкурентоспроможності підприємства(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Сімкін, Давід ОлександровичСтаття присвячена дослідженню поняття конкурентоспроможності підприємства, виокремленню основних факторів, які впливають на її формування та рівень, а також класифікації цих факторів, відповідно до сучасних економічних теорій, праць вітчизняних та зарубіжних вчених. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності задля формування і посилення конкурентних переваг при розробці заходів підвищення ефективності діяльності підприємств, а також при проведенні наукових досліджень.Документ Стратегія формування конкурентних переваг підприємств молочної галузі в умовах інтенсивної конкурентної боротьби(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гарастовська, Альона ВікторівнаВизначено особливості формування конкурентних переваг задля забезпечення стійкої конкурентної позиції підприємства на молочному ринку. Окреслено основні етапи формування ефективних конкурентних переваг на підприємствах молочної галузі.