Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ Інноваційна активність підприємства у маркетинговій діяльності(2022) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто різноманітність визначень поняття «інноваційна активність». Доведено, що інноваційну активність можна розглядати з різних напрямків. Охарактеризовано різні складові інноваційної активності. Наголошено, що маркетингова інноваційна активність як складова інноваційної активності сприяє глибшому розумінню потреб споживачів та їхньому успішному задоволенню. Доведено, що джерелом маркетингових ідей можуть бути співробітники власного підприємства, які зацікавлені в розробленні та виготовленні такої продукції, яка прийдеться до вподоби клієнтам. Показано, що серед чинників зовнішнього середовища найбільш впливовими будуть економічні, науково-технічні, культурні. Продемонстровано, що найбільший інтерес представляють маркетингові інновації, що пов’язані з розробленням нових видів продукції з нетрадиційної сировиниДокумент Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Формування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства(2024) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність складання карти стратегічних дій. Описано складові стратегічної карти. Доведено доцільність формулювання місії підприємства, його цінностей та бачення. Охарактеризована фінансова складова стратегічної карти. Розглянуто клієнтська складова стратегічної карти та її мета. Наведено види клієнтів підприємства. У внутрішній складовій показано, яким чином підприємство забезпечує вимогу кожного з типів споживачів у клієнтській складовій. Висвітлено складова навчання та розвитку. Доведено, що всі чотири складові стратегічної карти пов’язані між собою та є основою для формування стратегічним пріоритетів розвитку компанії