Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток особистого бренду в Інтернеті
    (2023) Гулак, Наталія Олександрівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Визначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупця
  • Ескіз
    Документ
    Досвід ребрендингу компанії для покращення її позитивного іміджу на ринку
    (2021) Бергер, Аліна Дмитрівна
    Досліджується питання проведення ребрендингу, на прикладі, страхової компанії. У зв’язку зі змінами, які відбуваються у діяльності страхових компаній ‒ появи важливих цифрових сервісів, клієнтам потрібно запропонувати новий образ компанії, що буде акцентувати увагу на сучасності, високій технологічності, інформатизації, цифровізації. The issue of rebranding, for example, an insurance company is being investigated. In connection with the changes taking place in the activities of insurance companies ‒ the emergence of important digital services, customers need to offer a new image of the company, which will focus on modernity, high technology, informatization, digitalization.
  • Ескіз
    Документ
    How to make an effective logo
    (2014) Shylo, Lela; Kovalchuk, Olga
    A company’s logo is a recognition tool for the public to link their services or products to the company. In other words, it is part of a company’s branding. Without such branding, the public will not be able to differentiate between companies, and therefore unable to expect a certain standard or quality from the company which they interact with. A logo, if designed effectively, can bring to people’s mind the unique selling proposition of an organization, which inevitably promotes the company on a sub-conscious level.