Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Вимоги сьогодення до професії бухгалтер та шляхи підвищення кваліфікації(2024) Пойдьом, Любов; Духновська, Людмила МиколаївнаДокумент Новітній підхід до підготовки фахівців для харчового машинобудування за умови застосування мехатронно-модульного принципу побудови машин(2019) Гавва, Олександр Миколайович; Блаженко, Сергій Іванович; Кривопляс-Володіна, Людмила Олександрівна; Марцинкевич, Леся ВалентинівнаДосягнення в галузі мехатроніки є визначальним у формуванні нового технологічного базису, який обумовлює та визначає рівень технічного переоснащення і технічний прогрес у найважливіших сферах економіки. Упровадження у навчальний процес новітніх підходів до створення технічних систем дасть можливість продукувати конкурентоспроможну техніку, технологію та продукцію. Achievements in the field of mechatronics are decisive in the formation of a new technological basis, which determines and determines the level of technical re-equipment and technological progress in the most important areas of the economy. Introducing into the educational process the latest approaches to the creation of technical systems will enable the production of competitive technology, technology and products.Документ How does a thermal power plant work?(2018) Rybchak, Viacheslav; Chala, KaterynaДокумент Solar power in Ukraine(2018) Chala, Kateryna; Sagan, AlexandraДокумент What is biogas(2018) Lisenko, T.; Chala, KaterynaДокумент Types and sources of alternative energy. Methods of their implementation(2018) Chala, Kateryna; Lyashuk, VitalyДокумент Advantages and disadvantages of nuclear power(2018) Koval, Alexander; Chala, KaterynaДокумент Electrical power industry(2018) Birchenko, Alexander; Chala, KaterynaДокумент What are alternative energy sources?(2018) Martenyuk, Vladimir; Chala, KaterynaДокумент Solar electricity- renewable energy(2018) Zaychuk, Andriy; Chala, Kateryna
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »