Монографії, підручники, навчальні посібники

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Наука як система знань та наукові дослідження
    (2023) Сімахіна, Галина Олександрівна; Науменко, Наталія Валентинівна; Камінська, Світлана Владиславівна
    Створений з урахуванням нових освітніх технологій підручник відповідає програмі дисципліни й сприятиме отриманню здобувачами навичок, достатніх як базові для кваліфікованого вирішення теоретичних питань і практичних завдань проведення експериментальних досліджень як основи виробництва нових оздоровчих продуктів, науково обґрунтованої організації наукових досліджень, розуміння актуальної проблематики технології оздоровчого харчування і використання світового досвіду у даному напрямі. Новизна концепції підручника – в тому, що він містить найсучасніші теоретичні матеріали щодо сутності наукового пізнання, наукового дослідження, категоріального апарату та інформаційного забезпечення. Практичний блок дисципліни містить завдання для самостійної роботи, запитання та завдання для самоконтролю, перелік рекомендованої літератури
  • Ескіз
    Документ
    Наукові основи оренди земель у сільському господарстві
    (2016) Данкевич, Андрій Євгенович
    Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку й регулювання земельних відносин у сільському господарстві. Розкрито особливості та передумови формування ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення. Висвітлено результати ринкових трансформацій земельних відносин, визначено ключові проблеми та окреслено напрями їх розв’язання. Викладено науково-методичне забезпечення здійснення нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення. Обґрунтовано концептуальні засади розширеного відтворення родючості ґрунтів та напрями ефективного використання сільськогосподарських угідь. Розкрито основні тенденції інноваційного розвитку зрошуваного землеробства
  • Ескіз
    Документ
    Товарна інноваційна політика підприємства
    (2022) Сагайдак, Юлія Анатоліївна; Скопенко, Наталія Степанівна; Пєтухова, Ольга Михайлівна; Харченко, Тетяна Борисівна
    Навчальний посібник є доповненням до програми вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика підприємства». Він складається з інформативної частини скороченого викладу навчального матеріалу, сконцентрованого у основних категоріях і поняттях, тестів і завдань для самостійного опрацювання. У навчальному посібнику розглянуто концептуальні засади та новітні підходи до формування та реалізації товарної інноваційної політики компанії, питання особливостей процесу планування та створення нового продукту, дизайну товару, оцінювання якості новинки, розробки стратегії її просування на ринок та базові підходи до аналізу ефективності реалізованих заходів. Для вдосконалення практичних навичок та закріплення вивченого матеріалу також запропоновано кейси. Для викладачів, здобувачів освіти усіх форм навчання при вивченні дисципліни «Товарна інноваційна політика підприємства». The study guide is a complement to the programmer of study of the discipline "Product Innovation Policy of an Enterprise". It consists of an informative part of the abbreviated presentation of the educational material, concentrated in the main categories and concepts, tests and tasks for self-study. The textbook covers the conceptual foundations and latest approaches to the formation and implementation of a company's product innovation policy, the specifics of the process of planning and creating a new product, product design, assessing the quality of a new product, developing a strategy for its promotion to the market, and basic approaches to analyzing the effectiveness of the implemented measures. Case studies are also offered to improve practical skills and consolidate the material studied. For teachers, students of all forms of education in the study of the discipline "Product Innovation Policy of the Enterprise".
  • Ескіз
    Документ
    The dynamics of development of the main types of food and beverage services in the hotel and restaurant entrepreneurship
    (2021) Boguslavskyy, Alexander; Nikitina, Tatyana
    Сьогодні готельний і ресторанний бізнес повинен працювати в умовах форс-мажору, в умовах пандемії, з постійними обмеженнями діяльності через карантин, введеного штатами. Така ситуація спостерігається в усьому світі. Інноваційним проривом, виходом з цієї непростої ситуації стало активне впровадження комп'ютеризації, інтернет-технологій, онлайн-сервісів, які допомагають існуванню ресторанного бізнесу сьогодні і відкривають нові можливості для просування свого продукту на ринку.Today, the hotel and restaurant business must operate in force majeure, in a pandemic, with constant restrictions on activities due to quarantine imposed by the states. This situation is observed all over the world. An innovative breakthrough, a way out of this difficult situation was the active introduction of computerization, Internet technologies, online services that help the existence of the restaurant business today, and open up new opportunities to promote their product on the market.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозалежність інноваційної діяльності підприємств і структури галузевого ринку
    (2019) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна
    В роботі показано, вплив інновацій на рівень конкуренції і, як результат, відбуваються структурні зміни ринку. Проведений аналіз деяких ринків основних продуктів харчування, які мають чітко виражену структуру на споживчому ринку України, і дозволяють узагальнити результати діяльності підприємств харчової промисловості та АПК в цілому. основні галузеві ринки України, суб’єкти господарювання харчової промисловості, можна дійти висновку, що ринки є достатньо конкурентними з ознаками олігополії. Виявлено, що існує прямий зв’язок між розміром підприємства і його рівнем інноваційності. Дослідження галузевих ринків та статистичні дані щодо інноваційної активності промислових підприємств України показали, що стимулюючим фактором інновацій є конкурентний ринок. The paper shows the impact of innovation on the level of competition and, as a result, there are structural changes in the market. An analysis of some markets for basic food products, which have a clear structure in the consumer market of Ukraine, and allow to summarize the results of the food industry and agriculture in general. the main sectoral markets of Ukraine, food business entities, it can be concluded that the markets are quite competitive with the signs of oligopoly. It has been found that there is a direct relationship between the size of an enterprise and its level of innovation. Research of branch markets and statistical data on innovative activity of industrial enterprises of Ukraine have shown that the competitive market is a stimulating factor of innovations.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення фінансового механізму системи АПК в умовах активізації глобалізаційних процесів
    (2015) Говорушко, Тамара Андріївна; Мартиненко, Василь Петрович; Сілакова, Ганна Віталіївна; Климаш, Наталія Іванівна
    Досліджено теоретичні основи сутності фінансового механізму підприємств харчової промисловості. Розкрито хронологію розвитку наукової думки щодо сутності, мети і місця фінансового планування в системі управління підприємством. Висвітлено сутність індикативного фінансового планування і запропоновано авторський підхід до його запровадження на підприємствах харчової промисловості. Проведено оцінку ефективності функціонування фінансового механізму підприємств харчової промисловості. The theoretical foundations of the essence of the financial mechanism of food industry enterprises are investigated. The chronology of the development of scientific thought about the essence, goals and place of financial planning in the enterprise management system is revealed. The essence of indicative financial planning is highlighted and the author's approach to the project implementation at the food industry enterprises isoffered. The efficiency of the financial mechanism of food industry enterprises was assessed
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний потенціал підприємств
    (2010) Федулова, Ірина Валентинівна; Кундєєва, Галина Олексіївна
    Розглянуто проблеми визначення, формування структури, аналізу, управління, розвитку і оцінки інноваційного потенціалу промислового підприємства. Сonsidered problem definition, structure formation, analysis, management, development and evaluation of innovative capacity of industrial enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційна поведінка
    (2013) Новак, Валентина Олексіївна; Мостенська, Тетяна Леонідівна; Ільєнко, Оксана Петрівна
    Підручник знайомить читача з особливостями поведінки особистості в організації, формування групової поведінки в організації, з моделями організаційної поведінки особистості, з науковими підходами до інформації та роллю комунікацій в процесах управління, сучасними підходами до формування систем управління організаціями, управління нововведеннями в організації, розкриває зміст та сутність організаційної поведінки в системі міжнародного бізнесу. Даний навчальний посібник написаний відповідно до програми навчальної дисципліни “Організаційна поведінка». Ця дисципліна є рекомендованою навчальною дисципліною варіативної частини ОПП підготовки бакалавра за напрямом 6.030601 «менеджмент», відповідно до Галузевих стандартів вищої освіти Міністерства освіти і науки України. У підручнику представлено усі необхідні матеріали не тільки для засвоєння лекційних та практичних занять, а і для організації повноцінної самостійної роботи студента. Викладений матеріал запропоновано для використання як викладачами, аспірантами, студентами, так і фахівцями підприємств та організацій. Організаційна поведінка - це систематичне вивчення та управління поведінкою і взаєминами людей в організації. Не дивлячись на те, що кожна людина є унікальною, взаємини співробітників в організації та їх поведінку, можна пояснити і навіть передбачити, якщо аналізувати її на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях. The textbook introduces the reader to the specific behavior of the individual in the organization, the formation of group behavior in organizations, organizational behavior with models of personality, with a scientific approach to the role of information and communication management processes, modern approaches to the formation of systems of management of organizations, management of innovation in the organization. The authors reveal the content and determine the nature of organizational behavior in the international business. This tutorial is written in accordance with the program of discipline, "Organizational Behavior." This discipline is the recommended optional part of the academic discipline OPP Bachelor direction 6.030601 "Management" In accordance with industry standards for higher education, Ministry of Education and Science of Ukraine. The textbook presents all the necessary materials for learning lectures and workshops, as well as for the organization of independent student work. The material proposed for use by teachers, graduate students, students and specialists of enterprises and organizations. Organizational behavior is seen as the systematic study and control the behavior and relationships of the people in the organization. Despite the fact that each person is unique, the relationship of employees in the organization and their behavior can be explained and even predicted, if we analyze it at the individual, group and organizational levels.
  • Ескіз
    Документ
    Товарна інноваційна політика
    (Антошкіна, Л. І. Товарна інноваційна політика : навчально-методичний посібник / Л. І. Антошкіна, О. П. Сологуб, І. О. Тарлопов. - Донецьк: ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2007. – 213 с., 2007) Антошкіна, Лідія Іванівна; Сологуб, Олена Петрівна; Тарлопов, І. О.
    Запропонований навчально-методичний посібник має на меті якнайскоріше адаптувати процес вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» до вимог Болонської декларації. Наводяться плани семінарських занять, завдання до самостійної та індивідуальної роботи, положення про оцінювання знань студентів, список рекомендованої літератури та ін. Завдання до самостійної роботи включають методичні рекомендації до вивчення кожної теми, рекомендовану літературу та контрольні питання. Індивідуальні завдання відзначають прикладною спрямованістю. Навчально-методичний посібник стане в нагоді не тільки майбутнім магістрам з маркетингу, а й іншим фахівцям, які досліджують проблеми інноваційного розвитку. Proposed Textbook aims to adapt the learning process as soon as possible subject "Product innovation policy" to the requirements of the Bologna Declaration. We give plans of seminars, tasks for independent and individual work, provision of assessment of student reading list, and others. Tasks for independent work include guidelines to study each topic, recommended literature and control issues. Individual tasks vidhznachayut applied focus. Manual is useful not only to the future masters of marketing, and other professionals, researching innovative development.
  • Ескіз
    Документ
    Харчова промисловість в контексті підвищення конкурентоздатності економіки України
    (НУХТ, 2012) Чернелевська, Олена Леонідівна
    В роботі визначені теоретико-методологічні засади визначення рівня конкурентоздатності економіки країни, проаналізовані фактори глобальної конкурентоздатності та основні причини її втрати, здійснено аналіз існуючих теорій конкурентних переваг окремої країни та їх детермінантів. Прокоментовано міжнародний досвід (США, Німеччини, Швейцарії, Японії та Китаю) досягнення конкурентних переваг, визначена роль держави як гаранта захисту добросовісної конкуренції. Запропоновано інноваційно-кластерну основу побудови конкурентоздатної економіки, зокрема, кластерну модель розвитку – як фундамент підвищення конкурентоздатності харчової промисловості України.