Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми й перспективи відновлення та розвитку підприємств харчової промисловості в сучасних умовах(2024) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Репіч, Тетяна Анатоліївна; Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Никоненко, Андрій Володимирович; Лисенко (Звьоздочкіна), Олена Анатоліївна; Тур, Олеся Василівна; Чеснік, Наталія Миколаївна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Тюха, Ірина Володимирівна; П'янкова, Оксана Василівна; Лугова, К. В.; Березянко, Тамара Володимирівна; Мазник, Ліана Валеріївна; Драган, Олена Іванівна; Мишко, Ксенія Дмитрівна; Безпалько, Олена Вікторівна; Гринюк, Юлія Михайлівна; Чугаєва, Наталія Юріївна; Ємцев, Віктор Іванович; Ємцева, Галина Федорівна; Баталова (Понежда), Олена АнатоліївнаВиклики сьогодення: пандемія COVID, стрімке прискорення цифровізації економіки, російсько-українська війна – змінюють середовище функціонування підприємств та систему конкурентних переваг вітчизняних виробників. Дослідження ймовірних траєкторій розвитку економіки України у повоєнний період, розроблення пропозицій щодо найбільш доцільних способів подолання економічних проблем, породжених війною, обґрунтування дієвих алгоритмів економічного відновлення вітчизняних підприємств є актуальним для сьогоденняДокумент Фізика : навчальний посібник з розв’язування задач з курсу загальної фізики(2016) Вербицький, Борис Ілліч; Король, Анатолій Миколайович; Котікова, Світлана Михайлівна; Медвідь, Наталія ВікторівнаУ посібнику наведено основний теоретичний матеріал курсу фізики необхідний для розв’язку задач. Курс поділено на окремі розділи, які включають декілька змістовних модулів (тем). По кожній темі здійснено аналіз задач, наведено методичні рекомендації та приклади розв’язання. In guide provides basic theoretical material physics course needed to solve problems. The course is divided into separate sections that include multiple content modules (subjects). For each topic, the analysis of tasks has been performed; the guidelines and examples of solutions have been presented.