Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання інвестиційного потенціалу підприємств харчової промисловості
    (2024) Гривківська, Оксана Василівна; Аренович, Іван Мирославович
    У статті розкрито значення інвестиційного потенціалу для здійснення інвестиційної діяльності підприємства. Визначено сутність інвестиційного потенціалу підприємства та обгрунтовано, що оцінка інвестиційного потенціалу підприємств харчової промисловості здійснюється з урахуванням того, на якому етапі життєвого циклу підприємство знаходиться в даний момент, та вимагає врахування специфіки виробництва продукції, рівня її конкурентоспроможності, технологічного рівня підприємства, наявності інноваційних рішень та багатьох інших факторів, які безпосередньо впливають на формування та значення інвестиційного потенціалу. Запропоновано оцінювати рівень інвестиційного потенціалу шляхом розрахунку його інтегрального показника через розбиття інвестиційного потенціалу на групи більш простих показників: спочатку виділяються приватні потенціали, які обумовлюються простими показниками, які в подальшому враховуються при розрахунку інтегрального показника інвестиційного потенціалу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні методи у методиці викладання економічних дисциплін
    (2023) Гривківська, Оксана Василівна; Відоменко, Оксана Іванівна; Аренович, Іван Мирославович; Аренович, Б. М.
    У статті визначено сутність інтерактивного методу в економіці, що передбачає застосування новітніх підходів щодо дослідження економічних процесів та явищ з використанням інформаційних систем та обладнання для інноваційної та оперативної подачі отриманих результатів. Визначено, що головним завданням економічної освіти наразі є формування активних економічних суб’єктів, здатних впливати на суспільне виробництво на мікрорівні, а також адекватно оцінювати дії держави на макрорівні. Розглянуто теоретичні та методичні аспекти викладання економічних дисциплін із застосуванням інтерактивних методів. Визначено роль інтерактивних методів викладання економічних дисциплін у формуванні готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності, їх економічного мислення та економічної поведінки. Обґрунтовано необхідність використання інтерактивних методів у методиках викладання економічних дисциплін. Розглянуто інтерактивні методи у викладанні економічних дисциплін, які є найбільш оптимальними щодо застосування на певному виді занять під час підготовки фахівців з економічних дисциплін. Визначено, що інтерактивні методи викладання активізують увагу студента, його творчі здібності, розвивають вміння спілкуватися та відстоювати свої думки та позиції, створюють сприятливі умови для навчання студента в групі, його самоосвіти, налагодження між усіма суб’єктами навчально-виховного процесу конструктивних партнерських стосунків. Обґрунтовано, що інтерактивні методи – фундаментальна основа для організації дискусій, системного застосування знань та умінь здобувачів, отриманих при засвоєнні попередніх освітніх компонент. The article addresses the essence of the interactive method in teaching the economics, which involves the application of the latest approaches to the study of economic processes and phenomena using information systems and equipment for innovative and operational presentation of the obtained results. It was determined that the main task of economic education currently is the formation of active economic subjects capable of influencing social production at the micro level, as well as adequately evaluating the actions of the state at the macro level. Examines the theoretical and methodological aspects of teaching economic disciplines using interactive methods. The role of interactive methods of teaching economic disciplines in shaping the readiness of future specialists for professional activity, their economic thinking and economic behavior is determined. The necessity of using interactive methods in teaching methods of economic disciplines is substantiated. Interactive methods in teaching economic disciplines, which are the most optimal for use in a certain type of class during the training of specialists in economic disciplines, are considered. It was determined that interactive teaching methods activate the student's attention, his creative abilities, develop the ability to communicate and defend his thoughts and positions, create favorable conditions for the student's learning in a group, his self-education, and the establishment of constructive partnership relations between all subjects of the educational process. It is substantiated that interactive methods are a fundamental basis for the organization of discussions, systematic application of knowledge and skills of students obtained during the assimilation of previous educational components.