Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу
    (2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна
    У статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.