Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичний аналіз основних технологій навчання іноземних мов та культур у немовних(2022) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті здійснено теоретичний аналіз основних технологій навчання іноземних мов та культур у немовних ВНО з метою удосконалення методів викладання іноземної мови студентам та підвищення їх рівня іноземної мови та крос-культурної обізнаності. Автор дає визначення “культури” у рамках вивчення іноземних мов та пояснює відмінності між поняттями «технологія навчання» та «методика навчання», адже вони не є тотожні у методиці навчання іноземним мовам. У дослідженні проаналізовано психолого-педагогічні підходи вітчизняних та українських вчених щодо визначення технологій та їх видів у контексті вивчення іноземних мов та культур. У рамках дослідження услід за А.М. Щукіної, автор розглядає технологію навчання іноземних мов як прийоми, який відібрані відповідно до мети навчання на певному етапі та систематизовано у певному порядку зручному для використання викладача на заняттях з іноземних мов. У статті виокремлено найбільш ефективні види технологій для використання на уроках іноземної мови. Серед яких варто зазначити наступні: технології формування іншомовної комунікативної компетентності: ігрові (комунікативно, ігрові, драматико-педагогічні); технології проблемного навчання іноземних мов і культур; технології проектного навчання іноземних мов і культур; технології програмованого (комп’ютерного) навчання іншомовної комунікативної компетентності та технології “Case study” у вивченні іноземних мов і культур. Кожен з наведених автором видів технологій є комплексним та має свою змістовну складову та цілі. Визначення переваг та недоліків впровадження вищезазначених технологій у вивчення іноземних мов та культур дає можливість викладачам більш оптимально їх використати під час навчальної діяльності на уроках іноземної мови. У висновку дослідження висвітлюються рекомендації щодо конструктивного інкорпорації основних технологій вивчення іноземної мови та культури. The article provides a theoretical analysis of the main technologies for studying foreign languages and cultures in non-linguistic universities in order to improve the methods of teaching foreign languages to students and increase their level of a foreign language and cross-cultural awareness. The author defines "culture" in the study of foreign languages and explains the differences between the concepts of "learning technology" and "teaching methods", because they are not identical in the methodology of teaching foreign languages. The psychological and pedagogical approaches of domestic and foreign scientists regarding the definition of technologies and their types in the context of teaching foreign languages and cultures have been analyzed in the study. As part of the study, following A.M. Schukina, the author considers the technology of teaching foreign languages as techniques that are selected in accordance with the purpose of training at a certain stage and systematized in a certain order convenient for use by the teacher in foreign language classes. The article highlights the most effective types of technologies for use in foreign language lessons. Among them are the following: technologies for the formation of foreign language communicative competence: game (communicative game, drama game and pedagogical game); technologies of problem-based learning of foreign languages and cultures; technologies of project teaching of foreign languages and cultures; technologies of programmed (computer) teaching of foreign language communicative competence and technologies of “Case study” in the study of foreign languages and cultures. Each of the types of technologies presented by the author is complex and has its own content, components and goals. Identifying the advantages and disadvantages of the introduction of the above technologies in the study of foreign languages and cultures allows teachers to make better use of them during educational activities in foreign language lessons. The study concludes with recommendations for the constructive incorporation of basic technologies for learning a foreign language and culture.Документ Використання системи вправ інтерактивних методів для підвищення ефективності навчання іноземної мови у ВНЗ(2014) Божок, Наталія ОлексіївнаУ статті розглядаються інтерактивні форми навчання іноземної мови у ВНЗ. Аналізуються системи вправ інтерактивного метода з метою підвищення ефективності навчання іноземним мовам у ВУЗІ. In the article the interactive methods of foreign languages training on the basis of HEE are considered. The systematic exercises of interactive methods are analyzed with the aim of enhancing the effectiveness of foreign languages training in HEE.Документ Ігрові форми навчальної діяльності на уроках іноземної мови(2007) Божок, Наталія Олексіївна; Власенко, Людмила ВасилівнаВ статті розглядалась проблема ігрової діяльності на уроках іноземної мови. Основна функція гри на уроці – бути засобом навчання, розвитку та виховання. Гра повинна мати виражену функцію, за допомогою якої вчитель повинен досягати поставленої перед ним мети.Документ Гра як ефективний метод вивчення іноземної мови(2006) Божок, Наталія Олексіївна; Жукова, Яна ВалентинівнаУ статті розглядається гра як ефективний метод вивчення іноземної мови. Зокрема, аналізується структура гри, її переваги та недоліки. Представлена класифікація ігрових вправ та їх впровадження в навчальний процес.