Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Екологізація підприємств готельно-ресторанного бізнесу: світовий і вітчизняний досвід
    (2024) Ковтун, Аліна Володимирівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Пушка, Ольга Сергіївна; Шаран, Андрій Васильович; Бондар, Наталія Петрівна
    Діяльність підприємства сфери гостинності завдають значного впливу на навколишнє середовище, використовуючи енергію, воду, продукти харчування та генеруючи чимало відходів. При цьому зростає гостра необхідність мінімізувати цей вплив, що викликає необхідність впровадження світових екологічних практик у вітчизняних підприємствах гостинності. Найпоширенішими методами збереження природнього середовища є заощадження водних ресурсів та електроенергії, використання еко-матеріалів, компостування, енергетичне спалювання та відновлення біомаси.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення значущості та оцінка ймовірності виникнення небезпечних чинників у системі НАССР для закладів ресторанного господарства
    (2024) Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Дулька, Ольга Степанівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Запровадження в Україні міжнародних стандартів з якості готельних послуг, а також якості і безпечності кулінарної продукції закладів ресторанного господарства, безпосередньо впливає на усі підприємства сфери гостинності. Незважаючи на те, що низка вітчизняних готельних підприємств і закладів ресторанного господарства вже досягли рівня вимог міжнародних норм якості обслуговування та безпеки ресторанної продукції, багато питань лишаються недостатньо розкритими та зрозумілими учасникам ринку, особливо в системі управління безпечністю харчової продукції НАССР. Так, наприклад, детальніших роз’яснень потребують процеси аналізу ризиків та небезпечних чинників у технологічних процесах зберігання і виробництва кулінарної продукції та оцінка ймовірності їх виникнення з метою встановлення раціональних заходів контролю для підприємств ресторанного господарства
  • Ескіз
    Документ
    Cистема управління якістю для готельних підприємств з урахуванням вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015
    (2022) Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Стахурська, Лілія Вацлавівна
    Інтеграція України в європейські структури і світову економічну систему потребує забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, що, в першу чергу, пов’язано з підвищенням якості їх продукції та послуг. Постійне підвищення якості продукції, робіт та послуг сприятиме насамперед формуванню позитивного міжнародного іміджу України та відродженню вітчизняних підприємств. Сучасною філософією у забезпеченні якості продукції, процесів та послуг для будь-якого підприємства, установи, організації є побудова ефективних систем управління якістю на базі міжнародних стандартів ISO серії 9000. Для підприємств готельно-ресторанного господарства, як найбільш вагомого сегмента туристичної індустрії, питання підвищення якості продукції та послуг завжди залишається актуальним, навіть в умовах економічної та фінансової кризи. Розвиток українського ринку готельних послуг спрямований на реформування та адаптацію готельних підприємств до змін ринкового середовища, підвищення конкурентоспроможності та ефективності українських готельних підприємств на світовому ринку, впровадження світових стандартів якості готельного обслуговування. Головною метою готельного підприємства, що прагне досягнути конкурентоспроможності на міжнародному рівні, є побудова системи управління якістю та отримання сертифіката якості на відповідність міжнародним стандартам ISO 9000. Це вимагає дотримання вимог щодо матеріальної бази готельного підприємства, кваліфікації персоналу та ефективної організаційно-функціональної структури підприємства. У статті досліджено сутність та значення системи управління якістю в діяльності готельних підприємств. Детально розглянуто принципи управління якістю: орієнтація на замовника; лідерство; задіяність персоналу; процесний підхід; поліпшення; прийняття рішень на підставі фактичних даних; керування взаємовідносинами. З урахуванням вимог ДСТУ ISO 9001:2015 визначені та описані процеси управління якістю, які є типовими для підприємств готельно-ресторанного господарства. The integration of Ukraine into European structures and the world economic system requires ensuring the competitiveness of domestic enterprises both in the domestic and foreign markets, which is primarily associated with improving the quality of products and services. The constant improvement of the quality of products, works and services will contribute, first of all, to the formation of a positive international image of Ukraine and the revival of domestic enterprises. The modern philosophy in ensuring the quality of products, processes and services for any enterprise, institution, organization is the construction of effective quality management systems based on the international standards ISO 9000 series. For enterprises of the hotel and restaurant industry, as the most significant segment of the tourism industry, the issue of improving the quality of products and services always remains relevant, even in the context of the economic and financial crisis. The development of the Ukrainian market of hotel services is aimed at reforming and adapting hotel enterprises to changes in the market environment, increasing the competitiveness and efficiency of Ukrainian hotel enterprises in the world market, and introducing world standards for the quality of hotel services. The main goal of a hotel company seeking to achieve an international competitiveness is building up a quality management system and obtain a quality certificate for compliance with international standards ISO 9000. It requires compliance with the requirements of the hotel company’s material base, staff qualifications and an effective organizational and functional structure of the enterprise. The article explores the essence and significance of the quality management system in the activities of hotel enterprises. The principles of quality management are considered in detail: customer orientation; leadership; staff involvement; process approach; improvement; making decisions based on evidence; relationship management. Taking into account the requirements of DSTU ISO 9001:2015, quality management processes that are typical for hotel and restaurant enterprises are defined and described.
  • Ескіз
    Документ
    Імерсивні технології в готельному бізнесі: аналіз світового досвіду
    (2022) Бондар, Наталія Петрівна; Боцян, Тетяна Вікторівна; Шаран, Лариса Олександрівна
    Розкрито суть та роль імерсивних технологій в дозвіллєвій діяльності готелів, охарактеризовано основні підходи щодо їх використання. Розкрито дозвіллєвий аспект використання імерсивних технологій в готельному бізнесі. Зроблено висновок, що впровадження імерсивних технологій може розглядатись як «цифрова інновація», а впровадження цих технологій в готельному бізнесі дає змогу успішно діяти в таких сферах: маркетинг; дозвілля; навчання. Результати роботи можуть бути використані при розробці управлінських рішень щодо впровадження імерсивних технологій в діяльність готелів. Based on the analysis, the essence and role of immersive technologies in the leisure activities of hotel facilities are revealed, the main approaches to their use are described. There are three main areas of immersive technologies usage in the hotel business: marketing, leisure and education. Conclusions and discussions. The leisure aspect of immersive technologies usage in the hotel business is revealed in the article. Based on the theoretical analysis of their implementation, it is concluded that this issue is not developed in the Ukrainian scientific literature. The introduction of immersive technologies can be considered as an innovation, given that "innovation is the creation or improvement of competitive technologies (products or services), which in this period of time are implemented in the activities of enterprises." This innovation can be classified both as an innovation in the field of information technology and an innovation in the field of multimedia technology. Due to the fact, that the difference between these categories is insignificant, it is proposed in the article to combine them into one – "digital innovation". Based on the generalization, it is concluded that the introduction of virtual reality technologies in the hotel business allow hotels to operate successfully in the following areas: marketing; leisure; teaching. The results of the work can be used in the development of management decisions on the implementation of immersive technologies in hotels.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження крафтової броварні в умовах засобу розміщення
    (2022) Туліна, Олександра Євгенівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович; Бондар, Наталія Петрівна; Шаран, Андрій Васильович
    Одним із напрямку розширення асортименту послуг ми пропонуємо впровадити власну броварню при готелі для підвищення конкурентоспроможності закладу у сфері гостинності. One of the ways to expand the range of services, we propose to introduce its own brewery at the hotel to increase the competitiveness of the institution in the field of hospitality.
  • Ескіз
    Документ
    Доцільність впровадження крафтової кав’ярні у закладі сфери гостинності
    (2021) Бударіна, Катерина Олексіївна; Шаран, Лариса Олександрівна; Бондар, Наталія Петрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович
    Доведено необхідність впровадження крафтової кав’ярні з власним обсмажувальним цехом на території підприємства гостинності. The necessity of introducing a craft cafe with its own roast on the territory of a hospitality enterprise has been proved.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження спеціалізованих реабілітаційних послуг у готелі сімейного типу
    (2020) Рольська, Роксолана Вікторівна; Шаран, Лариса Олександрівна; Бондар, Наталія Петрівна; Губеня, Вячеслав Олександрович
    У результаті досліджень було проаналізовано світовий досвід щодо впровадження в Україні комфортних умов для реабілітації, а також відпочинку в закладах розміщення сімейного типу дітей з особливими потребами. Виявлено, що у нашій державі ще немає досвіду впровадження таких послуг у готелях. Було розроблено спеціалізовані послуги для дітей, які можуть бути реалізовані в інноваційному закладі розміщення. Результати допоможуть зрушити з місця проблему ефективної спеціалізованої реабілітації дітей з аутизмом у поєднанні з якісним відпочинком. As a result of the research, world experience was analyzed regarding the introduction in Ukraine of comfortable conditions for rehabilitation, as well as relaxation in institutions for placement of family-type children with special needs. It was revealed that in our country there is no experience in introducing such services in hotels. Specialized services for children have been developed that can be implemented in an innovative placement institution. The results will help move the problem of effective specialized rehabilitation of children with autism in combination with quality rest.