Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Тертя в транспортних системах
    (2019) Васильківський, Костянтин Вікторович; Максименко, Ірина Фаддеївна; Костюк, Володимир Степанович
    У статті розглядаються силові взаємодії в системах транспортування скляних виробів між їх стаціонарним і рухомим масиви, рухомі опорні площини та обмежувальні напрямні, що утворюють відповідну геометрію. Вибір параметрів суч систем пов'язано з необхідністю забезпечення заданої смуги пропускання, обмеження частоти перевантажень, потужності та енергії витрати. Показано, що останні пов'язані з потребою в долають сили тертя, які проявляються у двох площинах відносно рухомої площини на рівнях з опорною рамою і площина тертя з масивом виробів і з бічними обмежувальними напрямними. Наведено математичні формалізації про силові взаємодії, розподіл навантажень та можливості їх обмежень дано. Рішення, знайдені для будівництва безскляного виробництва скляних масивів без скла, мають подвійний потенціал поліпшення ситуації. По-перше, 100% заторів немає гарантовано, а по-друге, у нас є можливість збільшити кут β напрямних до 45…50°. Це означає, що з усіма за рівних умов результуюча реакція бічної направляючої зменшиться і виходить відчутний параметр впливу. Підкреслимо, що корисна ємність системи також різко зростає і є можливість отримати диски з різним співвідношенням геометричних параметрів. У цьому випадку нормальним режимом роботи можна вважати такий, коли, незважаючи на відсутність заторів, диск буде заповнений. Як швидкість Vс конвеєра площині відліку завжди буде більше швидкості руху виробів, сили тертя в парі «площина відліку» — продукти». Останні будуть сприйматися збоку напрямні. З відомою кількістю продуктів на опорній площині, це легко розрахувати результуючу силу тертя, яка повинна бути збалансовані реакціями N1 і N2 або повними реакціями R1 і R2. А у випадку з рухомим масивом — обчислення виконуються за допомогою формул, отриманих для перевантаження. The article deals with the force interactions in the systems of transportation of glass products between their fixed and moving arrays, moving support planes and restrictive guides that form the appropriate geometry. The choice of parameters of such systems is associated with the need to provide a given bandwidth, limiting the frequency of congestion, power and energy costs. It is shown that the latter are related to the need to overcome friction forces, which are manifested in two planes relative to the movable plane at levels with a support frame and a friction plane with an array of products and with side restrictive guides. Mathematical formalizations about force interactions, load distribution and possibilities of their limitations are given. The solutions found for the construction of glassless production of glass-free glass arrays carry the potential of double improvement of the situation. First, 100% no congestion is guaranteed, and secondly, we have the ability to increase the angle β of the guide rails to 45…50°. This means that, with all things being equal, the resulting reaction from the lateral guide will decrease and a tangible parameter of influence is obtained. We emphasize that the useful capacity of the system also increases dramatically and there is an opportunity to get drives with a different ratio of geometric parameters. In this case, the normal mode of operation may be considered as such when, despite the absence of congestion, the drive will be filled. As the velocity Vс of the conveyor of the reference plane will always be greater than the speed of movement of the products, friction forces in the pair “reference plane — products” will take place. The latter will be perceived lateral guides. With the known number of products on the support plane, it is easy to calculate the resulting friction force, which must be balanced by the reactions N1 and N2, or the complete reactions R1 and R2. And in the case of a moving array, the calculations are performed using formulas obtained for congestion.